Реклама тижня: McDonald’s, Біосфера, WOG, Levi’s і Райан Рейнольдс

Реклама тижня: McDonald’s, Біосфера, WOG, Levi’s і Райан Рейнольдс

10.05.2020 09:00
  1369
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

McDonald’s

У розпал карантину McDonald’s Україна створив чарівний ролик про порожні міські вулиці. “Коли закриваються двері – відкриваються вікна”, – йдеться в кампанії бренду. Саме в них сьогодні більшість проживає хвилини близькості, турботи, занепокоєння і, звичайно ж, отримують бургери з McDrive.

WOG

Мережа АЗК WOG запустили серію роликів “Всюди, де люди”, присвячені знайомим всім ситуаціям, які трапляються під час подорожей. Дороги, подорожі, аеропорти, поїзди, живе спілкування та нові контакти – за час карантину українці неймовірно скучили за цими простими, але важливими радощами. WOG підбадьорює глядача і підкреслює, що всі ми обов’язково вирушимо в новий шлях. Як тільки закінчиться карантин.

Біосфера

Український виробник товарів для дому та гігієни Біосфера випустив відео “Окремо ми разом” на честь”маївки на карантині”. Головна ідея реклами в тому, що самоізоляція – не перешкода звичним святкуванням, головне: трохи уяви і вправності. Особливо доставляють костюми зі сміттєвих пакетів ближче до фіналу ролика. Саундтреком до кампанії стала пісня “Разом нарізно” Сергія Бабкіна.

Mint Mobile

Навіть поза рамками своїх ролей у фільмах “Дедпул” і “Охоронець кілера” актор Райан Рейнольдс продовжує знущатися над усім, що тільки під руку попадеться. Цього разу замість рекламного відео для свого бренду віртуального мобільного оператора Mint Mobile він запустив презентацію в PowerPoint. Причина очевидна – коронавірус завадив зйомкам повноцінного відосу. У пародійній рекламі також засвітилася мама актора.

Levi’s

Американський бренд Levi’s закликав не сумувати через карантин і присвятив новий кампейн оптимізму і силі духу сучасної молоді. Спочатку реклама повинна була знаменувати початок фестивального сезону, але відомі події підштовхнули змінити концепцію. Головними героями ролика стали модель Хейлі Бібер і син Уілла Сміта, який став також актором, Джейден Сміт. На думку Levi’s, саме ці двоє відмінно символізують сучасну молодь.

Читайте также

Реклама тижня: Comfy, Intertop, Eldorado, МETRO і 50 днів карантину

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3065
Усі новини ринку