Intertop ділиться першими результатами підключень нових партнерів до онлайн-платформи

Intertop ділиться першими результатами підключень нових партнерів до онлайн-платформи

08.05.2020 02:20
  455
rau

7 квітня СЕО Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов звернувся до рітейлерів, які у зв’язку з карантином переживають складні часи, з пропозицією приєднатися до онлайн-платформи intertop.ua.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, за перші три дні компанія отримала більше 70-ти заявок від бажаючих, а через тиждень їх налічувалися сотні. “Коронакризис підштовхнув бізнеси швидше і ефективніше впроваджувати ті зміни, про які багато хто замислювався вже давно. А в останні два місяці онлайн-покупці для багатьох бізнесів залишились єдиним шансом вижити”, – йдеться в повідомленні.

“Зараз непростий час для офлайн-рітейлу. Це виклик як для маленьких локальних виробників і офлайн-продавців, так і для великих дистриб’юторів. Тому Intertop прагне допомогти колегам з отриманням швидкого доступу до онлайн-аудиторії лідера fashion-ринку intertop.ua. Ми пропонуємо зручне підключення партнерів до нашої платформи. Але головне, що ми готові ділитися досвідом наших кращих експертів, давати зворотний зв’язок і разом розвивати бізнес”, – заявив у своєму зверненні до рітейлерів Сергій Бадрітдінов .

Щоб підтримати галузь, Intertop виступив з ініціативою надати свій майданчик для розміщення товарів всіх рітейлерів, які цього потребують. Причому мова не йде тільки про fashion-сегменті, так як компанія працює над розширенням асортименту, куди готова включити beauty, парфумерію, товари для дому та інші суміжні категорії. Так, у квітні на платформу intertop.ua була успішно додана Категорія білизни. Тепер на intertop.ua з’явилися бренди Aveline, Esotiq, MilaVitsa, Sealine, Atlantic, ISSA Plus, Must Have, Promin і VOVK.

Завдяки новим партнерам на сайті з’явилося більше 1000 SKU. Середнє зростання продажів за останній тиждень квітня по всіх нових брендах склало більше 60%.

“Продажі новачків з категорії білизни, зокрема Esotiq і Sealine, в кількісному еквіваленті вже зрівнялись з продажами білизни гіганта GUESS на платформі intertop.ua. Що стосується одягу, український бренд VOVK і ISSA Plus за кількістю проданих одиниць вже можна порівняти з італійським Armani Exchange, а Promin з американцем The North Face”, – кажуть в Intertop.

Читайте також

Intertop, Люксоптика, Всі.Свої: Як карантин вплинув на непродовольчий рітейл


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку