
Ролики тижня: Maudau, lifecell, Водний світ, Ukrsibbank, W8LESS & Veteranka


Щоб надавати повноцінну консультацію щодо смартфону, гаджету, побутової техніки без відвідування магазину клієнтом, Алло створили сервіс для замовлення відеоконсультації у фахівців мережі.
Як повідомила RAU прес-служба Алло, для цього достатньо залишити заявку за посиланням Експерт-онлайн, вказати номер телефону, бажаний месенджер, а також вибрати категорію товарів, які цікавлять клієнта. У призначений час консультант Алло телефонує на вказаний номер і проводить відео-консультацію, так само, якщо б клієнт стояв поруч з ним в магазині. Консультант може тут же в магазині за відеозв’язком показати і запропонувати різні варіанти бажаного гаджета, розповісти всі подробиці і відразу оформити на нього замовлення, яке клієнт може забрати в магазині, отримати на пошті або з доставкою додому.
“Експерт-онлайн – це супер-зручний сервіс. За один відеодзвінок можна отримати повноцінну консультацію без відвідування магазину, оформити замовлення і отримати його в цей же день з безкоштовною доставкою додому”- говорить Голова ради директорів Алло Дмитро Деревицький.
Також після відеоконсультації можна отримати безкоштовну доставку бажаного гаджета додому день-вдень з послугою Алло-експрес – для цього важливо зробити замовлення до 17:00, тому рекомендуємо при подачі заявки вказувати бажаний час консультації в першій половині дня.
Справка. Алло — це компанія для тих, хто хоче стати кращим, більш технологічним, жити комфортно і сучасно – просто жити смарт. Найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної смарт-техніки і популярний маркетплейс. Найбільший інтернет-магазин з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини Алло та Алло max в 140 містах України.
Читайте також
Адаптація бізнесу: Алло запускає власну безкоштовну експрес-доставку додому