Товари, які найчастіше купують в інтернет-магазині Епіцентр К під час карантину
В epicentrk.ua виріс попит на медичні товари, маски та презервативи. Добре купують побутову хімію, оздоблювальні матеріали та техніку для дому
Динаміка продажів різних товарних груп демонструє, як COVID-19 змінює асортимент споживчих кошиків в онлайн-рітейлі. Найбільшим попитом в epicentrk.ua за останній місяць користувалися медичні витратні матеріали одноразового використання. Продажі медичних масок, захисних рукавичок, респіраторів, бахіл, бинтів тощо виросли у 50 разів. На другому місці – медичні прилади (інгалятори, термометри, засоби кварцування тощо) – попит на них виріс у 17 разів.
Фарба та колоранти посіли третє місце. Їхні продажі зросли у 7 та 13 разів відповідно. Цікавість споживачів до цієї продукції свідчить про нестримне бажання українців розфарбувати свої оселі та подвір’я, й додати яскравих барв в карантинне життя.
Інша категорія продукції, яка потрапила до рейтингу дещо неочікувана, – це засоби контрацепції. Презервативи опинились на четвертому місці: у карантин їх продажі зросли у 5,5 разів.
Дезінфектори та антисептики замикають п’ятірку товарів-лідерів. Динаміка їхніх продажів у epicentrk.ua збільшилася за березень учетверо.
Також на epicentrk.ua виросла кількість замовлень на оздоблювальні матеріали – у 3,2 рази зріс попит на шпалери, у 2,5 рази – на змішувачі, у 2,2 рази – на плитку та ламінат. А ще необхідність сидіти вдома збільшила вдвічі динаміку продажів побутової хімії та телевізорів і у 1,5 рази – продажі пральних машин.
Зараз онлайн-канал продажів демонструє активне зростання. «Кількість замовлень в epicentrk.ua з 12 березня, початку карантину, збільшилася на 83% у порівнянні з попереднім місяцем. Це пов’язано як з самоізоляцією населення і збільшенням частки покупок через e-commerce в цілому, так і з обмеженнями в роботі стаціонарних магазинів Епіцентр. Втім, повний асортимент мережі можна придбати онлайн», – наголошує директор департаменту діджитал-маркетингу Епіцентр Андрій Труш.
Що стосується «карантинної» географії, лідерами за кількістю замовлень в epicentrk.ua стали міста-мільйонники: Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро. Також до першої десятки міст з найбільшою реалізацією в онлайн-торгівлі у березні потрапили Чернівці, Чернігів, Кривий Ріг, Бровари та Миколаїв, кількість онлайн-замовлень у кожному із цих міст виросла у 3-5 рази.
Кількість замовлень з доставкою під час карантину зросла на 83% у порівнянні з попереднім місяцем. Наявність власної доставки epicentrk.ua дозволяє мінімізувати контакт товару з персоналом магазину, бо він прямує до споживачів безпосередньо з розподільчого центру.
Кількість замовлень самовивозом за час карантину збільшилася майже удвічі (на 96%). Обираючи цю опцію інтернет-покупці безкоштовно забирають обрані товари з будь-якого зручного центру видачі онлайн-замовлень у магазинах Епіцентр.
Читайте також –
Більше ніж drogerie: як Епіцентр розвиває продажі побутової хімії, засобів гігієни та косметики