MYplay направлять 5% від товарообігу на боротьбу з Covid-19

MYplay направлять 5% від товарообігу на боротьбу з Covid-19

13.04.2020 02:02
  429
rau

MYplay – мережа хітових іграшок та гаджетів вирішила долучитися до боротьби з Covid-19.

«Карантин паралізував роздрібну торгівлю. Дитячі магазини іграшок зачинені. Втім мережа MYplay продовжує працювати онлайн. І ми не можемо залишатися осторонь проблеми, що охопила весь світ.

Ми компанія – для дітей, а діти, їх батьки та бабусі з дідусями мають бути здорові.  Тому  ми вирішили підтримати  лікарів у боротьбі з коронавірусом», – зазначив Павло Овчинніков – співзасновник мережі дитячих магазинів MYplay.

Тому 5% вартості кожної іграшки, які будуть придбані на myplay.ua у квітні, ми перерахуємо на потреби медичних закладів, в яких лікують українців хворих на Covid-19.

У підтримку благодійної акції MYplay запускає челендж –  #граємовдома, який стартує у соцмережах Instagram та Facebook.

MYplay закликає залишатись вдома та присвятити час дітям!

Довідка. MYplay – мережа хітових іграшок та гаджетів. Мережа розпочала свою діяльність у 2000 року під брендом МІККІ.

В 2018 році мережа зробила ребрендінг. В асортименті магазинів: дитячі іграшки, гаджети, роботехніка, одяг та взуття. Але MYplay – це не тільки магазин, це ще і більш, ніж 30% ігрового простору з унікальними тестовими зонами, віртуальною полкою, лазерним тунелем та телепортом.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку