Новини логістики та e-commerce: прискорений сервіс від Укрпошта, Uber Eats в Вінниці, кооперація АТБ, Rozetka та Нова пошта

Новини логістики та e-commerce: прискорений сервіс від Укрпошта, Uber Eats в Вінниці, кооперація АТБ, Rozetka та Нова пошта

10.04.2020 08:05
  726
Костянтин Симоненко

Укрпошта приєдналася до прискореної міжнародної доставки EMS, сервіс Uber Eats розширив зону покриття, маркетплейс Prom.ua запустив безпечний сервіс оплати замовлень онлайн і багато іншого.

Цей матеріал доступний російською мовою

Укрпошта приєдналася до глобальної мережі прискореної доставки EMS

З 1 квітня 2020 року Укрпошта стала національним оператором зв’язку, що надає послугу прискореної міжнародної поштової доставки EMS (Express Mail Service) в Україні. EMS – сервіс, який надається національними поштами-учасниками Всесвітнього поштового союзу. Відправки EMS Укрпошта буде доставляти виключно літаками.

Скористатися послугою можна буде майже в 1000 відділень Укрпошти. Вже з 1 червня більше 4000 автоматизованих відділень компанії зможуть приймати EMS відправки на експорт. В усіх обласних центрах України буде можливість скористатися послугою не виходячи з дому, замовивши кур’єрську доставку.

До відправлення приймаються документи і товари вагою до 30 кг. Інформацію про умови відправки можна знайти в спеціальному розділі сайту Укрпошти.

Uber Eats почав роботу в Вінниці

З 9 квітня Uber оголосив про початок роботи свого додатку на замовлення і доставку їжі в п’ятому місті України – Вінниці. На етапі запуску партнерами Uber Eats стали більше 30 вінницьких ресторанів, з яких завдяки Uber Eats люди можуть замовляти страви на будь-який смак і з будь-якого приводу сім днів на тиждень.

«Не пред’являючи ніяких вимог по ексклюзивності для партнерів і пропонуючи клієнтам безкоштовну доставку, ми хочемо внести свій вклад в допомогу місцевим громадам пережити цей важкий час», – каже Ігор Ковальов, генеральний менеджер Uber Eats Україна.

На початку послуга буде доступна з 10:00 до 22:00 години в центрі міста і таких житлових районах, як Вишенька, Поділля, Корея, Старе Місто і Замостянський. Вартість доставки складе 40 грн без обмежень по сумі мінімального замовлення.

Клієнти можуть замовити їжу «на винос» через Uber Eats, а ресторани не платитимуть сервісний збір. Додаток також пропонує «безконтактну доставку», коли кур’єри можуть залишати їжу за межами квартири або будинку, не взаємодіючи з клієнтами.

З 30 березня Uber Eats також розширив зону доставки в Києві, запустивши сервіс на Троєщині і Воскресенці, де клієнти тепер можуть замовляти їжу з 9 до 24 годин без вихідних.

Prom.ua запустив безпечний сервіс оплати замовлень онлайн

Як повідомили в прес-службі компанії, з квітня 2020 року покупці можуть розраховуватися за товар банківською картою відразу на маркетплейсі за допомогою Пром-оплати. До цього всі угоди проходили безпосередньо між покупцем і продавцем без участі маркетплейса.

“У разі оплати карткою на Prom – ми повністю супроводжуємо покупку. Продавець отримає гроші після того, як покупець забере товар на пошті. Також не потрібно переплачувати за післяплату, а покупець так само зможе оглянути посилку на пошті “, – пояснює Іван Портной, CEO маркетплейса Prom.ua.

Покупець може не переживати за оплату, тому що продавець отримає її тільки після того, як товар приїде. А продавець може спокійно відправляти замовлення, не турбуючись, що його не заберуть на пошті, адже покупець вже його оплатив.

Якщо товар не підійде, про повернення можна домовитися з продавцем, а гроші повернуться на карту покупцеві. Продавець отримує оплату через 24 години, після того як покупець забере посилку. Це дозволяє регулювати можливі конфлікти між продавцем і покупцем.

АТБ, Rozetka та Нова пошта доставлять продукти по всій Україні

З 7 квітня компанії АТБ-Маркет, Нова пошта та Rozetka розширили сервіс доставки продуктових наборів на всю Україну. Як повідомила прес-служба АТБ, пілотний проект доставки продуктових наборів в Дніпропетровській області компанія АТБ-Маркет разом з Нова пошта та інтернет-магазином Rozetka запустила 20 березня. Користувачі могли вибрати і замовити продуктові набори на сайті Rozetka, замовлення формувалися в магазинах мережі АТБ, а Нова пошта здійснювала кур’єрську доставку. За два тижні реалізації проекту було доставлено близько 300 наборів.

Як уточнили в Rozetka, два продовольчих комплекти вартістю 402 грн і 551 грн містять базові продукти. Непродовольчий набір вартістю 143 грн складається з необхідних товарів для дому та особистої гігієни.

АТБ також удосконалив принципи кур’єрської доставки. На даний момент не важливо, чи будуть продуктові набори забиратися кур’єрами Нова пошта з одного або більшої кількості магазинів в одному місті. Клієнт зможе змінювати або робити заявку на складання продуктового набору з будь-якого магазину. Сама кур’єрська доставка буде проводитися день в день в населеному пункті, де є магазин АТБ. Всі інші населені пункти – на наступний день, після забору продуктових наборів кур’єрами Нова пошта. Детальніше про це можна прочитати тут.

Ракета починає доставку товарів з гіпермаркетів Ашан

Сервіс доставки Raketa оголосив про розширення послуг доставки. Кур’єри будуть привозити до дверей клієнта найбільш затребувані продукти та госптовари з супермаркетів мережі Ашан.

На старті послуга доступна в Києві. Доставка здійснюється з магазинів мережі Ашан, які протягом тижня почергово підключаються до Raketa. Найближчим часом зробити замовлення можна буде і в інших містах, а список партнерських магазинів і мереж буде розширено.

Доставка здійснюється в радіусі 3,5 км від магазину. Користувачам будуть доступні 300-400 найпопулярніших товарних позицій, серед яких продукти харчування, господарські товари, алкоголь і тютюнові вироби. На старті час доставки не повинен перевищувати 90 хвилин, а з завершенням тестового періоду – 60 хвилин. Кур’єри можуть привезти товари загальною масою до 20 кг. Вартість послуги – 60 грн. Доставка Raketa з кафе і ресторанів, як і раніше, залишається безкоштовною.

Сільпо запустила інтернет-магазин

Мережа супермаркетів Сільпо запустила в тестовому режимі онлайн магазин shop.silpo.ua. Поки він працює лише на самовивезення з маркетів, але незабаром компанія обіцяє впровадити можливість доставки товару.

Як повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook когнітивний директор Fozzy Group Дмитро Циганков, поки сервіс працює в тестовому режимі в форматі click & collect.

Як зазначено на сайті онлайн-магазину, зараз клієнти торгової мережі можуть замовити необхідні товари на shop.silpo.ua, вказати дату, час і адресу магазину, в якому буде зручно забрати замовлення, після чого отримати його на спеціальній касі безпосередньо в зазначеному супермаркеті. Оплатити замовлення можна картою, готівкою, а також за допомогою мобільного додатку Сільпо або подарункового сертифіката торгової мережі.

Дана послуга вже доступна у всіх містах, де представлені торгові об’єкти Сільпо.

Онлайн-продажі EVA в березні 2020-го зросли на 680% рік до року

Серед груп товарів, на які в кінці березня в порівнянні з лютим зафіксовано найбільший попит у користувачів інтернет-магазину EVA.UA лідером стали товари для дому – 344%. Зростання продажів побутової хімії становить 30,8%. На 299% зросли продажі товарів для догляду за дітьми і на 209% – товарів для догляду за собою.

«Ми виявилися підготовленими до таких вимог часу, оскільки ще до кризи активно розвивали онлайн-продажі через інтернет-магазин EVA.UA. Цифри говорили про те, що ми рухаємося в правильному напрямку. Це підтверджує і наша нинішня статистика. У березні 2020 року, в порівнянні з березнем 2019 року, трафік виріс на 305%, а продажі – на 680% », – говорить директор департаменту електронної комерції Лінії магазинів EVA Олена Анненко. Детальніше про це читайте тут.

Kabanchik запустив окремий додаток для доставки товарів з магазинів і аптек

Сервіс Kabanchik.ua, який входить до групи EVO, запустив окремий додаток для доставки товарів з магазинів і аптек, а також для передачі посилок один одному.

Як пояснили в компанії, таке рішення обумовлене великим зростанням навантаження на поштових операторів і кур’єрів – тільки на Kabanchik.ua кількість замовлень по доставці в березні виросла на 30% (в порівнянні з лютим) і зростання триває.

Новий додаток компанії працює наступним чином: клієнт пише в формі що доставити, звідки, куди і коли. Самостійно або за допомогою підказок сервісу виставляє ціну, яку готовий заплатити за послугу. Після цього Kabanchik підбирає фахівця, який виконає замовлення. У кур’єрів є рейтинг на основі відгуків попередніх замовників.

Вартість послуги стартує від 70 грн за пішу доставку або від 90 грн, якщо кур’єр на особистому транспорті. Ціна буде вище, якщо замовлення термінове або для кур’єра є додаткові доручення. Середня вартість послуги кур’єрської доставки в березні на Kabanchik.ua становила 130 грн. При цьому клієнт розплачується з кур’єром безпосередньо, а сервіс Kabanchik страхує угоди на 1000 грн.

Фокстрот запустив доставку через поштового оператора Justin

В умовах дотримання карантинних заходів, омніканальний ритейлер Фокстрот розширює пул логістичних операторів.

Як повідомила прес-служба компанії, під час загальнонаціонального карантину в мережі Фокстрот спостерігається зростання і перерозподіл потоку клієнтів і замовлень з магазинів в онлайн-продажі з доставкою «до дверей»/«до відділення». Логістика забезпечується як власною службою доставки, так і кур’єрськими компаніями-партнерами (Нова пошта та Укрпошта). Щоб розширити географію покриття доставки, рітейлер прийняв рішення оперативно запустити співпрацю з оператором Justin.

Основна перевага Justin – зручність в розміщенні відділень. Клієнти Фокстрот зможуть отримати свої товари в понад 500 поштових відділеннях в ряді великих мережевих супермаркетів країни.

Читайте також наш попередній огляд –

Новини логістики та e-commerce: банкрутство ІнТайм, співпраця Kasta і Justin, Raketa у всіх містах-мільйонниках та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку