Реклама тижня: Алло, Apple, lifecell, Dior і Кара Делевінь

Реклама тижня: Алло, Apple, lifecell, Dior і Кара Делевінь

05.04.2020 09:00
  973
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

Алло увірвалося на територію тінейджерів в TikTok. У новій рекламній кампанії, розробленій агентством Tabasco, все в кращих традиціях китайського сервісу – дикі танці, кислотний креатив, божевільний монтаж і самі підлітки. Z-ди радіють, міленіали дивуються, Алло продовжує “тиць-тиць”.

Трек для ролика написав український музикант Дмитро Аксентьєв. Роль Dancing Head зіграв копірайтер Tabasco Сергій Артеменко.

Dior

“Пссс, хлопче, я тобі ща секрет розповім”, – говорить Кара Делевінь в новій рекламній кампанії Dior. Актриса демонструє на собі колекцію нових прикрас Mimirose і фліртує з глядачем. А навколо ні душі. На ізоляції.

Nescafe

Викладачі в університетах нині не ті – байкерські куртки носять, про “Гру престолів” жартують, старших колег по цеху тролять. Ще й каву 3-в -1 п’ють – саме так Nescafe описав нового лектора з біології у своїй рекламі. І все це настільки ж забавно, як і дивно, оскільки сюжет ні логічного початку, ні фіналу не має, але все одно чіпляє.

lifecell

Тим часом lifecell рвонув в реп-напрямок з швидкою читкою. Кампанія на підтримку нового тарифу не тільки буде показана в рекламних блоках на Youtube і ТБ, але і продовжиться реп-челленджем в соцмережах Instagram і TIkTok. Принадність ролика в тому, що можна абстрагуватися від усіх цих гігабайтів і хвилин, і дивитися його просто як стильний реп-кліп. Знімали креатив за допомогою робо-руки JetOne.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=1tv4rWhav60&feature=emb_logo

Apple

Наприкінці лютого Lady Gaga випустила перший за останні три роки кліп на нову пісню “Stupid Love”. У кліпі співачка витанцьовує на інопланетній пустелі в рожевому латексному костюмі і бореться за мир між різними племенами. Цим Gaga нібито вирішила показати, що любов може об’єднати навіть найбільш агресивно налаштоване суспільство. Головною ж фішкою всієї цієї історії стало те, що нове відео в футуристичному стилі повністю знято на iPhone 11 Pro. Apple, звичайно ж, поділився коротким роликом і у себе на Youtube, підсумок – 26 млн переглядів.

https://www.youtube.com/watch?v=oXaB6gULBf8

Читайте також

Реклама тижня: IKEA, Львівське, Fanta, Nokia і “бондіана”


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3109
Усі новини ринку