Реклама тижня: IKEA, Львівське, Fanta, Nokia і “бондіана”

Реклама тижня: IKEA, Львівське, Fanta, Nokia і “бондіана”

29.03.2020 07:00
  845
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

IKEA

Шведський рітейлер IKEA закликав всіх своїх клієнтів залишатися вдома. У новому зворушливому ролику, розробленому спільно з McCann Madrid, він нагадав про те, що багато кращих моментів життя відбуваються з нами вдома і запропонував побачити в цьому прекрасну перспективу для гри, творчості та пошуку натхнення. “Stay home” – закликає IKEA і переконує знову встановити зв’язок з рідним житлом.

https://www.youtube.com/watch?v=GQ0sF9rq708&feature=emb_logo

Львівське

Львівське захопилося відтворенням ретро-сортів пива. Останньою такою новинкою стало Lwiwske Slodowe Specjalne, зроблене з чистого солоду. Спільно з McCann Kyiv вони представили історію з витонченою естетикою початку ХХ століття, згідно з якою за хороше пиво доводилося розплачуватися не тільки грошима, а й поезією, музикою чи живописом. Шедевр за шедевр, так би мовити.

Infoshina

Інтернет-магазин Infoshina.ua нагадав автомобілістам, що вже як бе пора міняти зимову на літню гуму. А щоб краще донести свою думку, її повторили раз “надцять” і проілюстрували різними прикладами. Прям як дітям, щоб виробилася асоціативна пам’ять. Втім на наших дорогах з водіями по іншому часто інакше й не можна.

Nokia

Чекали нову “бондіану” з Деніелом Крейгом, а отримали нову рекламу Nokia. Та й Бонд не той – його замінила актриса Лашана Лінч, що стала агентом”з двома нулями”. Втім те ж саме нам обіцяє синопсис майбутньої картини, прем’єру якої встигли перенести на півроку. А поки, судячи з рекламного тизеру, можемо споглядати, що Nokia стала новим офіційним партнером фільму “No Time to Die”. Слідом за цим тизером бренд обіцяє велику кампанію в 80-ти країнах. Але не зараз: “Давайте вже після карантину”.

https://www.youtube.com/watch?v=aM3kPYj_Grw&feature=emb_logo

Fanta

У Fanta вважають, що люди, які роблять забавні дурниці, – прекрасні. Щоб підтримати їх, бренд запустив кампанію з резонуючим заголовком “Idiots Are Amazing” і повним набором вихваляння спортсменів: закадровий монолог з впевненим голосом, уповільнена зйомка, напружений вираз обличчя героїв і симфонічна музика на тлі. З тією відмінністю, що на п’єдесталі не спортсмени, а люди, які люблять подуркувати.

Читайте також

Реклама тижня: Алло, McDonald’s, Yves Rocher, BMW і Робокоп


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  757
Усі новини ринку