Реклама тижня: IKEA, Львівське, Fanta, Nokia і “бондіана”
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
IKEA
Шведський рітейлер IKEA закликав всіх своїх клієнтів залишатися вдома. У новому зворушливому ролику, розробленому спільно з McCann Madrid, він нагадав про те, що багато кращих моментів життя відбуваються з нами вдома і запропонував побачити в цьому прекрасну перспективу для гри, творчості та пошуку натхнення. “Stay home” – закликає IKEA і переконує знову встановити зв’язок з рідним житлом.
Львівське
Львівське захопилося відтворенням ретро-сортів пива. Останньою такою новинкою стало Lwiwske Slodowe Specjalne, зроблене з чистого солоду. Спільно з McCann Kyiv вони представили історію з витонченою естетикою початку ХХ століття, згідно з якою за хороше пиво доводилося розплачуватися не тільки грошима, а й поезією, музикою чи живописом. Шедевр за шедевр, так би мовити.
Infoshina
Інтернет-магазин Infoshina.ua нагадав автомобілістам, що вже як бе пора міняти зимову на літню гуму. А щоб краще донести свою думку, її повторили раз “надцять” і проілюстрували різними прикладами. Прям як дітям, щоб виробилася асоціативна пам’ять. Втім на наших дорогах з водіями по іншому часто інакше й не можна.
Nokia
Чекали нову “бондіану” з Деніелом Крейгом, а отримали нову рекламу Nokia. Та й Бонд не той – його замінила актриса Лашана Лінч, що стала агентом”з двома нулями”. Втім те ж саме нам обіцяє синопсис майбутньої картини, прем’єру якої встигли перенести на півроку. А поки, судячи з рекламного тизеру, можемо споглядати, що Nokia стала новим офіційним партнером фільму “No Time to Die”. Слідом за цим тизером бренд обіцяє велику кампанію в 80-ти країнах. Але не зараз: “Давайте вже після карантину”.
Fanta
У Fanta вважають, що люди, які роблять забавні дурниці, – прекрасні. Щоб підтримати їх, бренд запустив кампанію з резонуючим заголовком “Idiots Are Amazing” і повним набором вихваляння спортсменів: закадровий монолог з впевненим голосом, уповільнена зйомка, напружений вираз обличчя героїв і симфонічна музика на тлі. З тією відмінністю, що на п’єдесталі не спортсмени, а люди, які люблять подуркувати.
Читайте також