Реклама тижня: Алло, McDonald’s, Yves Rocher, BMW і Робокоп

Реклама тижня: Алло, McDonald’s, Yves Rocher, BMW і Робокоп

22.03.2020 09:00
  743
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

Смартовські коти Алло живуть смарт і хочуть бачити тільки нову техніку. Пухнасті герої нової реклами рітейлера негативно реагують на застарілі гаджети і радіють останнім технологіям. Обережно! Ці чотирилапі милахи заряджають позитивом навіть через екран.

Yves Rocher

Yves Rocher показав, як індустрія краси забруднює планету. У ролику під назвою «Справжній огляд», доглянуті моделі наносять макіяж на тлі сміттєвих полігонів, забруднених морів і вирубаних лісів. Все це чергується з епізодами виробництва і продажу косметики. Таким чином рітейлер закликає турбуватися не тільки про свою зовнішність, але і про навколишнє середовище. І користуватися тільки натуральною косметикою.

https://www.youtube.com/watch?v=Lxl-x22TVqA&feature=emb_logo

McDonald’s

“Мак” зробив це знову – висміяв модні хіпстерські кав’ярні. Але на відміну від ролика трирічної давності, пішов ще далі: в черговому креативному закладі є диск-жокей, масажист, підвісні крісла і навіть басейн з різнокольоровими кульками. Втім складається відчуття, що дівчина вперше зайшла в анти-кафе з open space, буває.

Direct Line

Британська автострахова компанія Direct Line повернула світу класичного Робокопа, правда тільки в хвилинному рекламному відео. За допомогою робота-поліцейського з фантастичного бойовика Пола Верховена 1987 року британці підкреслили те, наскільки швидко працює їх сервіс. Хоч якась розради стражденним фанатам, які вже третій рік чекають звісток від режисера Ніла Бломкампа (“Район №9”, “Елізіум”, “Робот на ім’я Чаппі”) про обіцяне продовження.

BMW

Хорошої реклами, знятої в Україні, забагато не буває. Цього разу в столиці відзначився німецький автомобільний концерн BMW. Над роликом для нової серії Gran Coupe попрацювали креативники київської студії Family Production. У рекламі можна побачити Будинок культури, КПІ, Центральний РАГС, Житній ринок і бібліотеку Вернадського. Відео закликає жити за власними правилами.

Читайте також

Реклама тижня: METRO, Prom.ua, Calvin Klein, Puma и Время и стекло


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  2644
Усі новини ринку