ЦУМ Київ про результати роботи з захисту навколишнього середовища та старт проекту «Зелений Київ»

ЦУМ Київ про результати роботи з захисту навколишнього середовища та старт проекту «Зелений Київ»

17.03.2020 05:31
  349
rau

Універмаг з 80-річною історією було відкрито після реконструкції у 2016 році. Перезапуск ЦУМ став поштовхом для оновлення як фізичного простору, так і внутрішніх концепцій. Одна з найважливіших – більш раціональне використання ресурсів, необхідних для роботи універмагу.

Втілюється проект наступним чином:

  • У 2016 році ЦУМ почав сортувати сміття
  • У 2018 році ЦУМ розпочато роботу над скороченням енергоспоживання
  • У 2019 року ЦУМ робить активні кроки до мінімізації свого еко-сліду.

До команди приєднався менеджер зі сталого розвитку, був створений еко комітет. Формуються три основні напрямки діяльності:

1. Ініціатива з підвищення екологічної корпоративної відповідальності. Ще більше уваги приділяється збереженню електроенергії, сортуванню та скороченню кількості сміття, оптимізації використання паперу тощо.

2. Збільшення кількості брендів, які піклуються про еко-складову, у власній закупівлі. ЦУМ представляє українські та закордонні бренди, що розділяють принципи састейнабіліті: відмовляються від хутра, працюють з органічними тканинами та переробленими матеріалами, прагнуть зберігати природні ресури.

3. Проект «Зелене місто». ЦУМ організовує заходи, направлені на те, щоби зробити столицю України більш екологічно-стабільною.

Поступово еко-практика розповсюдиться на усі робочі процеси та пов’язані з ними повсякденні дії. Наразі корпоративна відповідальність ЦУМ розвивається у наступних категоріях:

Заощадження енергетичних ресурсів. За минулий рік кількість використаної електроенергії було знижено на 13% – 7 954 213,53 кВт за 2019 рік у порівнянні з 9 110 673,13 кВт за 2018 рік. Дана цифра є не остаточною метою, а лише результативним етапом на шляху до більш раціонального використання енергії.

Сортування сміття. З 2016 року розподіленням сміття займалися сортувальники – після цього відходи передавалися на вторинну переробку. З 2020 року до сортування сміття долучилися працівники офісу і торгівельних зон.

Наразі відходи і вторинна сировина сортуються на 7 категорій: алюміній, папір, скло, рослинні відходи, пластикові пляшки, інший пластик, інше.

Мінімізація відходів. Скоротити загальну кількість сміття – наступний та винятково необхідний крок в реалізації сталої програми ЦУМ. З цією метою будуть виконані наступні дії:

  • персональні сміттєві баки офісних працівників буде замінено на спільні баки з окремими категоріями відходів;
  • ЦУМ відмовиться від закупівлі одноразового пластикового посуду для їдальні та пластикових стаканів для кулерів. Натомість, усі співробітники отримають посуд багаторазового використання;
  • проведення освітніх заходів, лекцій та зустрічей для підвищення рівня еко-свідомості та відповідальності.

Збереження паперу. До паперових ресурсів потрібно ставитися обачно – цей факт визначається їх походженням. Надмірне використання паперу – еко-недолік багатьох корпорацій та крупних компаній, але в технологічну епоху існують усі можливості, аби з ним боротися.  У разі, коли від використання паперу неможливо відмовитися, варто обирати сертифікований чи перероблений матеріал, дбати про правильну утилізацію та ресайклінг.

  • Наразі обмін документами між контрагентами і ЦУМ здійснюється в електронному вигляді, що скорочує використання паперу.
  • В компанії впроваджено систему, що дозволяє друкування лише за наявності підтвердження користувача. Таким чином, вдалося скоротити кількість неконтрольованого використання паперу.
  • Папір, що використовується для внутрішньої документації, має сертифікацію PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification чи Пан-Європейська Рада Лісової Сертифікації – рада, що визначає стандарти схем національної чи міжнародної сертифікації в сфері лісовпорядкування). В 2020 році планується перехід на використання переробленого паперу від українського виробника.
  • Пакувальні пакети ЦУМ виготовляються з матеріалів, що мають сертифікацію FSC (Forest Stewardship Council чи Лісова наглядова рада – неприбуткова організація, яка оцінює підприємства лісового господарства і їх відповідність міжнародним стандартам).
  • Планове розширення внутрішнього документообігу задля скорочення використання паперу.
  • Планове впровадження діджитал-ознайомлення з правилами роботи в компанії замість паперових інструкцій для нових працівників.

Завдяки прогресивному мисленню, сучасним технологіям та правильним логістичним рішенням, вироби стають ще більш актуальними, якісними і, звичайно, більш еко-нейтральними. Збільшення кількості саме таких брендів у власній закупівлі – важливий пункт састейнебл-напрямку ЦУМ. Універмаг стає посередником між вами та стійкою модою, доводячи, що екологічність – найважливіший тренд, адже він має сенс кожного сезону.

Наразі в ЦУМ представлені бренди, що розвивають свою еко-стійкість у декількох напрямках:

  • fur free – бренди, що відмовилися від використання справжнього хутра;
  • бренди, що використовують залишкову шкіру – матеріал, який є відходом м’ясного виробництва, а не первинним продуктом;
  • бренди, що опікуються збереженням природних ресурсів;
  • бренди, що базують власну ДНК на принципі екологічності.

2020 рік дає старт проекту «Зелений Київ» – з його допомогою ЦУМ стає активістом екологічних змін. Ми діємо з метою популяризувати економіку замкнутого циклу та підтримати зелену трансформацію нашої столиці.

  • надання зарядки для електрокарів на паркувальному майданчику ЦУМ.
  • садіння нових дерев та опіка над ними (перевіряти стан дерев, щепити, поливати, забезпечувати добривами тощо);
  • запуск урбаністичного проекту, в результаті якого живі рослини буде інтегровано в фасад будівлі;
  • доставка замовлення покупцям електрокарами;
  • укладення всесввітньої домовленості ООН

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Поліна Кошарна, співвласниця Suziria Group і мережі MasterZoo, отримала міжнародну нагороду “Людина року в зооіндустрії” від Pet Worldwide

Поліна Кошарна, співвласниця Suziria Group і мережі MasterZoo, отримала міжнародну нагороду “Людина року в зооіндустрії” від Pet Worldwide

16 жовтня 2024 року, під час International Pet Conference 2024 у Брюсселі, Поліна Кошарна, співвласниця і голова наглядової ради компанії...
time icon  
  119
Усі новини ринку