Реклама тижня: METRO, Prom.ua, Calvin Klein, Puma и Время и стекло
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
METRO Cash&Carry Ukraine
В METRO Cash& Carry Ukraine влаштували баттл між ресторатором і кулінарним фанатом. До різанини не дійшло, але зухвалими назвами делікатесів при дитині обмінювалися. Історія цілком могла трапитися в одному з центрів оптової торгівлі METRO, де кухарі регулярно вибирають продукти для своїх майбутніх кулінарних шедеврів. Одним з головних героїв відео, до речі, став не актор, а реальний шеф-кухар Володимир Ярославський, співвласник ресторану Lucky.
Puma
Вже зрозуміло, що вся ця історія з карантином – всього лише спроба відвернути нашу увагу від розпаду групи “Время и стекло”. Але перш, ніж перевернути цю сторінку, група стала обличчям нової колекції Puma. Надя Дорофєєва і Позитив (Олексій Завгородній) виступили в ролі амбасадорів колекції кросівок FAST RIDER. У ролику артисти розповідають власну історію супергеройства. Що стосується кросівок, то їх оригінальна версія була розроблена в 80-х, коли біг “перемістився” з треків на вулицю. Колекція доступна в Україні з 11 березня.
https://www.facebook.com/PUMAUkraine/videos/2768029789977735/
Prom.ua
Маркетплейс Prom.ua запустив рекламу, героями якої стали душевні продавці. Дія роликів відбувається в студії ТВ шоу “Напром мене”, де покупець може “напромити” все, що завгодно за найкращими цінами. “На Prom.ua продавці-топчик, а ціни – горобчик”, – йдеться в кампанії, розробленій для найбільшого в країні маркетплейсу агентством Banda.
5G в Киеве
Поки в Києві тільки планують запустити в метро 4G, інші знімають тут рекламу вже про 5G. У трихвилинному відео дівчина дивиться по телевізору британські новини, після чого раптово потрапляє до Києва. У ролику можна побачити знамениту “тарілку” на Либідській, бібліотеку ім. Вернадського, частину розв’язки на Деміївській площі та корпус КНУ імені Тараса Шевченка недалеко від ВДНГ. Всім любителям індустріальної романтики і кіберпанку таке майбутнє припаде до душі.
https://www.youtube.com/watch?v=OM4nwcNo6oM&feature=emb_logo
Calvin Klein
Calvin Klein робить ставку на популярних в США зірок. У новій рекламній кампанії ліній нижньої білизни і деніму засвітилися модель Кендалл Дженнер, актриса серіалу “Ейфорія” Хантер Шафер, співак Джастін Бібер, репер Lil Nas X, співачка SZA, колумбійський виконавець Maluma, а також китайський актор і співак Чжан Ісін. Знімки з ними зробив відомий італійський фотограф Маріо Сорренті.
Читайте також
Реклама тижня: Comfy, Kachorovska, Люксоптика, ЦУМ і Аліна Паш