Rozetka почала масово відключати постачальників і прибирати їх товари з маркетплейсу

Rozetka почала масово відключати постачальників і прибирати їх товари з маркетплейсу

12.03.2020 04:00
  624
rau

Інтернет-супермаркет Rozetka в лютому почав масово відключати дропшипперів. Чому найбільший в країні маркетплейс зважився на припинення роботи з великою кількістю партнерів?

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише співзасновник ecommerce-платформи Hubber Олексій Лужковий в матеріалі для порталу ain.ua, причина відключення постачальників криється в деяких негативних ефектах, з якими зіткнулася Rozetka в процесі активного розширення маркетплейсу. За його словами, Rozetka росла експоненціально за кількістю продавців і за об’ємами продажів в цілому. Але, залучаючи на свою платформу занадто багато продавців, у неї не завжди виходило контролювати їхню якість роботи.

«Велика кількість мерчантів не дотягують до рівня сервісу Rozetka (до якого ми всі з вами звикли). Почалося погане обслуговування кінцевих покупців. Відповідно, Rozetka почала виявляти продавців з поганою якістю і оголошувати про відключення», – пише Лужковий.

Експерт виділяє кілька ключових причин відключення продавців маркетплейсу:

  • Великий термін доставки;
  • Завищені ціни (багато дропшипперів, не маючи товару в наявності, продають його з додатковою націнкою. І це, звичайно ж, впливає на складову сервісу);
  • Поганий сервіс при спілкуванні з кінцевими покупцями;
  • Товару немає в наявності (дуже часто);
  • Відсутність гарантій;
  • Неякісний контент карток товарів.

Лужковий також зазначає, що «велика чистка» продавців на маркетплейсi – логічне рішення, до якого періодично вдаються всі великі світові гравці галузі для поліпшення сервісу. «Як приклад – Amazon в минулому році закрив 300 000 акаунтів з СНД. В один день. І все через те, що продавці надавали поганий сервіс», – каже співзасновник Hubber. За його прогнозами, інші топ-маркетплейси України теж підтягнуться вслід за Rozetka і посилять правила для постачальників.

За матеріалами: ain.ua

Читайте також –

Чотири правила, які допоможуть маркетплейсу вижити в боротьбі з Rozetka


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку