Знати в обличчя: Watcom Group протестувала технологію розпізнавання облич Dataplex

Знати в обличчя: Watcom Group протестувала технологію розпізнавання облич Dataplex

02.03.2020 08:05
  621
rau

Торговельні центри та роздрібні мережі України отримають інформацію про стать, вік і навіть емоції покупців за допомогою технології розпізнавання облич – face recognition.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Watcom Group протестувала технологію Dataplex, з якою вона співпрацює, встановивши датчики в одній відомій роздрібній мережі швидкого харчування. Отримані результати перевершили всі очікування: обладнання працює майже зі 100% точністю.

Дане рішення, за словами директора з розвитку бізнесу Watcom Україна Василя Сеньківського, може здійснювати такі функції:

  • Оцінку ефективності маркетингових кампаній (яка кількість нових клієнтів була залучено, на яку цільову аудиторію краще спрацювало – чоловіки чи жінки, середній вік);
  • Підрахунок кількості втрачених клієнтів – фіксація відвідувачів, які проводять в ресторані менше трьох хвилин (заданий інтервал узгоджується попередньо з замовником);
  • Визначення пікових годин за втраченими клієнтам (знаючи свій середній чек, ресторан може прорахувати недоотриманий прибуток і швидко прийняти управлінське рішення про залучення додаткових співробітників кас на даний часовий інтервал);
  • Фіксацію середнього часу перебування відвідувачів в ресторані;
  • Визначення емоцій відвідувачів. Даний показник можна використовувати для вимірювання Net Emotional Score Index. Індекс дорівнює відсотку відвідувачів з позитивними та нейтральними емоціями мінус відсоток відвідувачів з негативними емоціями. Він повинен бути більше нуля, хорошим вважається більш 50;
  • Оцінку роботи персоналу ресторану на основі графіка емоцій відвідувачів – в яку робочу зміну переважають відвідувачі з позитивними або нейтральними емоціями. Рішення також дозволить керуючій компанії стежити за співробітниками, надаючи статистику їх переміщень.

Василь Сеньковський підкреслює, що в роздрібних мережах і торгових центрах необхідне різне налаштування обладнання. «У торгівельних центрів – більш складна вхідна група, тому потрібно налаштування підвищеної складності з використанням більшої кількості камер відеоспостереження. В цілому дане рішення не рекомендується для підрахунку відвідувачів або визначення конверсії з відвідувачів в покупці. Для цієї мети використовуються системи підрахунку відвідувачів і Shopster», – коментує Василь.

Роздрібні мережі можуть встановлювати обладнання для розпізнавання осіб і збирати всі зазначені вище метрики – для оцінки ефективності маркетингових заходів, визначення портрета ЦА та інших цілей.

Василь Сеньківський додає: «Це рішення також може виявляти випадки шахрайства, що дуже важливо, адже камера записує і зберігає архівні дані, а також факти присутності небажаних відвідувачів, все це передається до системи безпеки та робиться дуже швидко».

У Watcom Україна підкреслюють, що дані будуть збиратися знеособлено, тому дана система не суперечить українському законодавству.

Читайте також –

Василь Сеньковський, Watcom Україна: ТРЦ – єдина екосистема, де відносини між орендарями й орендодавцями повинні бути прозорими


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  37
Усі новини ринку