
У Бершаді відкрився перший у Вінницькій області Файно Маркет


Національна мережа Лінія магазинів EVA організувала ознайомчий тур на спеціалізоване підприємство ORI Industria SpA (Італія) для журналістів та співробітників.
Поїздка в Італію стала можливістю для ЗМІ познайомитися з процесом виробництва ВТМ Viv‘en petty, а для найкращих співробітників EVA – отримати щиру подяку від компанії за результативну роботу та натхнення на подальші успіхи.
На фабриці ORI Industria SpA виробляється одна із найвідоміших власних торгових марок (ВТМ) EVA – колготки та панчохи Viv’en petty. Саме ця ВТМ отримала міжнародне визнання на виставці Private Label Trade Show 2019.
Фабрику було засновано у 1963 році і вона має майже 60-річний досвід у дослідженні та розробці високоякісного текстильного продукту. Фабрикою керує династія Gerevini, яка вже третє покоління займається виробництвом колготок. Також в третьому поколінні працюють династії технологів підприємства. На фабриці ORI Industria SpA введено безпрецедентний контроль якості: показник браку на виробництві складає лише 0,15%.
Для виготовлення продукції Viv`en petty використовується обладнання відомої італійської компанії Lonati. Фабрику ORI облаштовано сучасними верстатами: найстаріший із них був вироблений у 2014 році. У 2017-2018 році для Лінії магазинів EVA додатково було придбано 10 верстатів, що дозволило суттєво зрости в обороті.
На сьогодні ТМ Viv’en Petty є лідером серед колготок приватних брендів в Україні та становить 6% від товарообігу ВТМ мережі. Річні продажі в мережі складають понад 3,5 млн одиниць.
До планів розвитку ТМ Viv`en petty на 2020 рік входить:
Поїздка до Італії – це також і мотиваційна програма EVA для найкращих співробітників. 50 найактивніших із них було обрано за результатом внутрішнього конкурсу мережі.
«Мета поїздки в Італію – познайомити представників ЗМІ та найкращих співробітників мережі EVA з процесом виробництва. З одного боку це можливість побачити на власні очі, як на сучасній фабриці створюється міжнародно визнана українська ВТМ Viv’en petty. З іншого – це подяка від компанії найкращим співробітникам EVA та мотивація досягати ще кращих результатів», – говорить виконавча директорка Лінії магазинів EVA Ольга Шевченко..
Нагадаємо, вперше Viv’en Petty було представлено у мережі Лінія магазинів EVA у 2013 році. Вже через шість років ця ТМ отримує світове визнання. ТМ Viv’en petty відзначено престижною нагородою від наймасштабнішої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association). Торгова марка виявилась єдиною від України, а Лінія магазинів EVA – єдиним вітчизняним ритейлером на PLMA’s Private Label Trade Show 2019 в Амстердамі.
Модель «Marygold» з колекції «Fashion Tights» було обрано з поміж 519 товарів, вироблених у 23 країнах світу. Попри жорстку конкуренцію, продукт переміг у номінації «International Salute to Excellence Awards» в категорії «Модні аксесуари».
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Шість років поспіль компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у цьому ж році компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association.
Постійний проєкт допомоги недоношеним дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.
Також, цього року EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду «За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками» від виставки InterCHARM.
За 17 років компанія зросла до кількості більш ніж 990 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 40 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».