Більше 200 людей замовили в інтернет-магазині меблі, але залишилися без грошей і товару – ЗМІ

Більше 200 людей замовили в інтернет-магазині меблі, але залишилися без грошей і товару – ЗМІ

27.01.2020 02:30
  471
Ukrainian Retail Association

У грудні кілька користувачів замовили меблі в інтернет-магазині ITIS. Внесли передоплату, але доставку в магазині кілька разів переносили, а потім взагалі перестали відповідати на запитання.

Цей матеріал доступний російською мовою

Пізніше виявилося, що клієнтів, які віддали гроші, але товар не отримали – понад 200 осіб. Більшість уже звернулися до кіберполіції зі скаргою про шахрайство. Кілька людей розповіли редакції AIN.UA про свій досвід покупки в цьому магазині.

Переселенка з Луганська Катерина Соколова в кінці грудня шукала в інтернет-магазинах ліжко. Знайшла в Google сайт магазину ITIS і зупинилася на ньому, оскільки тут обіцяли виготовити і доставити ліжко швидше, ніж в інших магазинах. 27 грудня оформила замовлення, їй передзвонила оператор і попросила передоплату.

30 грудня Катерина перерахувала магазину 1100 грн передоплати. Але покупку не дочекалася, а коли 15 січня спробувала в черговий раз зв’язатися з магазином, жоден з телефонів на сайті не працював.

Магазин не відповідав і в месенджерах. Катерина навіть з’їздила за адресою в БЦ «Парус», вказаною на сайті магазину, і виявилося, що їх офісу там немає. Вона звернулася в банк, щоб повернути гроші, але їй порадили йти в поліцію.

Схожа історія трапилася і з Анастасією Ругаль з Боярки. Вона замовила в ITIS диван, який коштував близько 17 000 грн, у неї попросили передоплату в розмірі 6700 грн. Вона оплатила замовлення 2 грудня 2019 року.

Спочатку Анастасії обіцяли доставку через 3-4 тижні, під Новий рік перенесли доставку «на перші числа» через святкове завантаження. «Я їм писала ще раз, вони переносили на 10-і числа, 13 січня спробувала зв’язатися з ними, але на той час вони вже зникли», – розповідає вона.

На момент виходу матеріалу за телефонами, вказаними на сайті, додзвонитися вже не можна було.

Ошукані покупці зібралися в групу в Viber, створили таблицю, куди всі постраждалі вносять дані про суму і карту, куди потрібно було зараховувати гроші.

У групі зараз – 244 людини. З них внесли дані про покупки 175 осіб: магазин зібрав з них передоплати на суму в 756 743 грн.

За словами Катерини, користувачі зверталися в банки, щоб повернути гроші, але там їм повідомили, що на рахунках грошей вже немає. Покупці перевірили власників карт, куди зараховувалися гроші, і знайшли їх в реєстрах боржників, а про одного навіть з’ясували, що його позбавили батьківських прав.

Дійсно, один з власників карток (або людина з таким же прізвищем) Віталій Кандела, є в реєстрі боржників аліментів, другий – Юрій Полянський – теж є серед боржників.

Більшість учасників групи звернулися із заявами до Кіберполіції. У відомстві редакції AIN.UA повідомили, що зараз з цього приводу ведеться досудове розслідування за ст. 190 КК (шахрайство).

За словами Катерини, щоб повернути гроші, покупцям потрібно буде додатково писати заяву на визнання потерпілим – цим зараз займаються люди в групі.

Магазин тим часом перейменував свій номер у Viber (він же вказаний на сайті) у «Кіберполіцію».

Джерело: AIN.UA

Читайте також – 

Шахраї онлайн: нові способи обдурити споживача – дослідження Forter


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку