Реклама тижня: Chanel, adidas, Old Spice, Ultra Tune і Памела Андресон

Реклама тижня: Chanel, adidas, Old Spice, Ultra Tune і Памела Андресон

26.01.2020 09:00
  593
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Ultra Tune

Памела Андерсон знову біжить по пляжем уздовж прибою. Заради реклами австралійської компанії з техобслуговування автомобілів Ultra Tune, актриса одягла водолазний гідрокостюм з глибоким вирізом і відтворила свій знаменитий пробіг з серіалу «Рятувальники Малібу», популярного на телебаченні в 90-і. В ролику все по класиці: очевидні жарти, об’єктивізація жінок і вічно прекрасна Пем.

https://www.youtube.com/watch?v=01_5oMTIvNc

Douwe Egberts

Бельгійці обіграли в рекламі кавового бренду Douwe Egberts тему одностатевого кохання. За сюжетом дві юні фрау вриваються додому, чим бентежать нічого не підозрюючого батька однієї з них. Реакція баті шокує дівчат, дивитися без реєстрації і SMS.

Old Spice

Old Spice воскресив свою одну з найперших вірусних реклам. Як і в класичних відео 2010 року, декорації навколо героя Ісаї Мустафи змінюються непомітно і абсолютно несподівано, з однією відмінністю: на цей раз в рекламі з’являється син «справжнього чоловіка». Герой Кіта Пауерса намагається вийти з тіні знаменитого батька, а заодно рекламує нову лінійку бренду Ultra Smooth.

А ось так виглядає одне з класичних відео з Ісаєю 10-річної давності. Ролик на одному тільки Youtube зібрав 26 млн переглядів.

Chanel

Chanel запустив ліфт на місяць. За сюжетом четверо незнайомців опиняються в одному ліфті, який піднімається на місяць. Але він раптово ламається, і вони виявляються заблоковані всередині. І тут з’ясовується, що у них багато спільного — вони люблять годинник і ювелірні вироби Chanel.

adidas

adidas представив бутси Predator 20 Mutator, які, згідно з рекламою, забезпечують футболістам підвищений контроль над м’ячем, в тому числі, підсилюють його закручування при ударі. Суть технології під назвою Demonskin полягає в текстурованому шипованому матеріалі на верхній частині взуття, яке повинно забезпечувати поліпшене зчеплення між бутсами і м’ячем. У ролику засвітилася ціла плеяда відомих футболістів, а під завісу – Девід Бекхем з обеззброюючою фразою “Шкода я в них не грав”. Щоб у глядача вже не залишилося сумнівів.

https://www.youtube.com/watch?v=C0p2la1tSc0&feature=emb_logo

Читайте також наш попередній огляд

Реклама тижня: Епіцентр, Алло, Versace, Heineken і Деніел Крейг


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  18
Усі новини ринку