Неймовірна десятка плюс один: які бренди вийшли в Україну в 2019 році

Неймовірна десятка плюс один: які бренди вийшли в Україну в 2019 році

22.01.2020 08:15
  948
Виктор Нагорский

Хто з міжнародних гравців з’явився в Україні в минулому році, в яких ТРЦ було найбільше дебютів та які торгові марки можуть з’явитися в країні в 2020-му.

Цей матеріал доступний російською мовою

У минулому році на український ринок вийшло всього 11 зарубіжних брендів. Цей показник став найменшим за останні три роки. Для порівняння, в 2018-му в країні розпочали роботу 25 нових ТМ, а роком раніше – 20.

В той же час, 2019-й запам’ятається виходом на ринок деяких давно очікуваних в країні брендів. У їх числі французький рітейлер спорттоварів Decathlon, який відкрив магазини в Києві в Рітейл Парку Петрівка, і на вулиці Берковецькій. Також в Україні з’явився американський бренд The North Face, який по франшизі був виведений на ринок одним з найбільших fashion-рітейлерів країни – компанією Intertop Ukraine.

В цілому, більшість нових для України брендів мають французьке коріння. Окрім Decathlon, в країну прийшли французькі Pylones, Claudie Pierlot і Weill. Ще дві ТМ, які з’явилися в країні, родом із CША (The North Face і Esprit). По одному представнику «делегували» Німеччина, Корея, Іспанія, Данія та Чехія.

Слід зазначити, що всі бренди дебютували в Києві і, як правило, починали свій шлях в найбільш популярних торгових центрах столиці. Найбільше нових ТМ в 2019-му представили ТРЦ Gulliver і ТРЦ Lavina Mall – по три.

Що стосується перспектив поточного року, то консультанти ринку торговельної нерухомості називають ще близько десятка брендів, поява яких на ринку очікується в 2020 році. Без сумніву, найвідоміша – шведська IKEA. Спочатку меблевий гігант збирався відкрити перший магазин в Україні в столичному ТРЦ Ocean Mall, який будується в Києві. Однак після чергового переносу термінів реалізації проекту рітейлер вирішив розпочати експансію в Україні з запуску інтернет-магазину, і лише після цього займатися розвитком «цегляного» роздробу.

Окрім IKEA, в 2020 році в Україні очікується поява турецького бренду чоловічого одягу AVVA, російської мережі магазинів одягу для всієї родини Funday, бельгійського бренду аксесуарів Kipling, італійського бренду одягу преміум-класу Elisabetta Franchi та французького The Kooples. Також вже не перший рік на українському ринку очікується італійський бренд Eataly, однак якоїсь конкретики щодо планів його розвитку в країні поки що не було. Серед інших зарубіжних марок, які можуть з’явитися в Україні в поточному році, можна виділити бренди FLO, Home & You, Coin і Carter’s.

Читайте також –

Кращі в світі: топ торгових мереж світу за оборотом, кількістю магазинів і перспективам


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Перспективні напрямки: чого ритейлерам чекати від української економіки в 2025 році і куди краще інвестувати у воєнний час

Перспективні напрямки: чого ритейлерам чекати від української економіки в 2025 році і куди краще інвестувати у воєнний час

Під час дискусії на RAU Summit 2024 CEO Dragon Capital Томаш Фіала, голова правління Ощадбанку Сергій Наумов, член ради директорів BGV...
time icon  
  1
Усі новини ринку