Підсумки 2019-го для Budhouse Group: нульова вакантність, зростання товарообігів орендарів, розвиток онлайну

Підсумки 2019-го для Budhouse Group: нульова вакантність, зростання товарообігів орендарів, розвиток онлайну

21.01.2020 01:35
  305
rau

Девелоперська компанія Budhouse Group, що реалізувала в Україні проекти ТРЦ Forum Lviv, Fabrika в Херсоні і Lubava в Черкасах, відзвітувала про результати роботи в 2019 році.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, торгові центри Budhouse Group в 2019 році відвідали 27,6 млн осіб, що на 1% більше ніж у 2018 році. На 1000 кв. м орендної площі в день, таким чином, довелося в середньому близько 680 відвідувачів. В середньому відвідувачі бувають в торгових центрах Budhouse Group 8 раз на місяць і в них проводять 90 хвилин за одне відвідування.

Товарообіг

У порівнянні з 2018 роком, темпи зростання товарообігу торгових центрів в гривневому еквіваленті істотно знизилися. Якщо в 2018-му середній приріст склав 23,3%, то в 2019 році – 12,8%. За оцінками девелопера, основними причинами зниження темпів стали: подвійні вибори, невдалий осінньо-зимовий сезон через рекордно теплу погоду, та зміцнення гривні, що вплинуло на зниження попиту в цілому. Загальний товарообіг торгових центрів Budhouse Group в 2019 році склав близько 7,8 млрд грн. Найбільший приріст в національній валюті був в ТРЦ Lubava (19%). У той же час середня орендна ставка в 2019 році в доларах США зросла на 19%, що істотно вище за показник 2018 року.

Нові орендарі

У 2019-му середня вакантність у торгових центрах компанії склала близько 0,2%. Ротація орендарів зменшилася в порівнянні з 2018-м і була пов’язана із закінченням терміну дії деяких договорів. Всього за рік було підписано 40 нових договорів оренди загальною площею 3100 кв. м (56 нових договорів і понад 7000 кв. м в 2018 році). Великих угод, площею понад 300 кв. м, в 2019 році в торгових центрах BHG не було.

Онлайн

У 2019-му торгові центри Budhouse Group традиційно багато уваги приділяли просуванню онлайн. Загальна кількість контактів із користувачами на різних онлайн-ресурсах склала 36,3 млн раз (охоплення публікацій в соцмережах, відвідування сайту, пошукові запити, мобільний додаток тощо).

Загальна кількість фоловерів в соціальних мережах об’єктів групи за підсумками року склала 462 000 чоловік. Приріст за рік склав 30%. Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Lubava (+55%). Публікації акаунтів об’єктів компанії охопили аудиторію в 34,1 млн осіб (+26%). Акаунти торгових центрів Forum Lviv і Fabrika Херсон залишаються в трійці найбільших в Україні за кількістю осіб.

Також зростала й активність сайтів торгових центрів. За 2019 рік на сайтах групи було зафіксовано понад 1 млн сеансів (приріст 26% до 2018 року), з яких 650 000 – унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів об’єктів компанії склала 533 000.

Заходи

У минулому році в торгових центрах Budhouse Group відбулося 498 різних заходів, з них великих, спрямованих на збільшення відвідуваності – близько 170. Найбільш значущими заходами, які привернули додатковий потік в кожен з ТРЦ в розмірі понад 5000 осіб, стали дні народження ТРЦ, Black Friday, Halloween, Shopping day тощо.

Нагороди і премії

ТРЦ Fabrika став фіналістом престижного міжнародного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards 2019. ТРЦ Forum Lviv посів перше місце в номінації «Кращий середній торговий центр» за версією Retail & Development Business Awards 2019. ТРЦ Fabrika Херсон – перше місце в номінації «Кращий великий торговий центр в містах з населенням менше 1 млн осіб» за версією Retail & Development Business Awards 2019. ТРЦ Lubava Черкаси – друге місце в номінації «Кращий малий торговельний центр в містах з населенням менше 1 млн осіб» за версією Retail & Development Business Awards 2019.

Довідка. Budhouse – інвестиційно-девелоперська група компаній, заснована в 2006 році. Спеціалізується на розвитку, будівництві та управлінні проектами нерухомості на території України.

Група володіє і управляє низкою об’єктів комерційної, офісної, готельної та житлової нерухомості в таких містах як Київ, Херсон, Черкаси, Одеса, Харків, Запоріжжя і Львів.

У портфель проектів торговельної нерухомості, реалізованих Будхаус Груп, входять знакові для України об’єкти: ТРЦ Fabrika у Херсоні (GLA – 65 000 кв. м), ТРЦ Forum Lviv (GLA – 36 000 кв. м) і ТРЦ Lubava в Черкасах (GLA – 18 000 кв. м). На стадії будівництва знаходяться ТРЦ Нікольський в Харкові загальною площею понад 100 000 кв. м і ТРЦ Yessa в Одесі площею 60 000 кв. м. Ще кілька великих торгово-розважальних центрів знаходяться на стадії девелопменту: ТРЦ Fabrika-2 в Запоріжжі (GLA 57 000кв. м) і ТРЦ Hartz в Києві (GLA 96 000 кв. м).

Читайте також –

Budhouse Group залучила кредит на будівництво ТРЦ Нікольський


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку