Retail&Development Business Summit 2019: як це було (фоторепортаж)

Retail&Development Business Summit 2019: як це було (фоторепортаж)

07.12.2019 10:50
  393
Микола Маранчак

5 грудня в КВЦ Парковий пройшов VII-й щорічний Retail & Development Business Summit. Що обговорювали, про що говорили і до чого прийшли на заході.

Read in English
Цей текст доступний також російською мовою

Цього року на заході виступило 26 спікерів, що представляють різні напрямки сфери торгівлі, девелопменту і сегмента b2b. Всі вони – визнані експерти, не з чуток знайомі з усіма нюансами українського рітейлу: COO DeFacto Сердар Ерсой, засновник проектів Ulichnaya Eda і Бухта Food Station Роман Тугашев, автор проектів ресторанів Star Burger і Grill do Brasil Геннадій Медведєв, генеральний директор Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов, операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин, співзасновник і генеральний директор Kasta Андрій Логвин, комерційний директор А Development Дар’я Кухаренко і багато інших.

Титульним партнером заходу виступила мережа студій одягу VOVK – №1 серед молодих українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів. Офіційними партнерами стали moneyveo — сервіс, завдяки якому українці вирішують свої фінансові питання “тут і зараз” і River Mall — новий ТРЦ 2019.

На Retail & Development Business Summit зібралися перші особи ключових гравців сфер роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, представники інвесторів та фінансових організацій, консультанти і виробники, а також гості з ближнього і далекого зарубіжжя – співробітники таких компаній, як Епіцентр К, DeFacto, Сільпо, Ашан, Мегаспорт, АТБ-маркет, LPP, McDonald’s, Multiplex, Золотий Вік, SOVA, ЦУМ, ТРЦ Dream Town, Vodafone, Суши Майстер, RDA, Multi Ukraine і багатьох інших. Всього на заході зібралося понад 500 гостей.

Усі бажаючі фотографувалися біля бренд-волу події з логотипами партнерів і спонсорів Retail&Development Business Summit 2019.

Учасники RDBSummit готові до початку бізнес-програми

Приємні зустрічі на саміті – чудовий привід зробити спільне фото на згадку. В кадрі: Лілія Міненко (ТРЦ Respublika), Юлія Щаслива (Astarta), Андрій Піонтковський (Cherry Berry), Роман Курицький (Фуршет) та Сергій Трифонов (ТРЦ East Point)

Друзі, партнери, колеги, конкуренти: RDBSummit – це рідкісна можливість зустрітись усім разом

На саміт, як на свято. Зліва направо – ексклюзивний дистриб’ютор Pierre Cardin і Tom Tailor в Україні Дмитро Снєжко, співзасновник Асоціації рітейлерів України Олег Кручинін, Юрій Грищенко (Colin’s), операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин

Команда підрозділу Property Management інвестиційної компанії Dragon Capital  та друзі

Всього програма включала в себе сім тематичних блоків. Перша сесія була присвячена погляду в майбутнє – тому, як трансформуються рітейл і торговельні центри. Першими виступившими експертами стали засновник Theleisureway Гастон Гайтан, комерційний директор SystemGroup Дмитро Андрієвський і Chief Operations Officer DeFacto Сердар Ерсой.

Засновник Theleisureway Гастон Гайтан презентує п’ятірку європейських кейсів з трансформації торговельних центрів

Комерційний директор SystemGroup Дмитро Андрієвський розповідає про технології, що змінюють Retail, споживачів і їхні стосунки

Chief Operations Officer DeFacto Сердар Ерсой говорить про присутність компанії DeFacto на міжнародному та українському ринках

Одна з розкритих тем Сердара Ерсоя – перший Smart Store компанії DeFacto 

Сесія № 2 RDBS-2019 цілком була присвячена технологіям в рітейлі. Про те, як працюють чат-боти і як вони змінюють умови програми лояльності і комунікацію з клієнтом, розповів співвласник SmartBot.studio Станіслав Григоренко. Після нього слово взяв керуючий партнер SmartTender.biz Олексій Щербатенко. Він поділився досвідом компаній Епіцентр К, METRO і Comfy, і пояснив навіщо потрібен і що дає електронний документообіг. Ще одним спікером другої сесії став директор зі спеціальних проектів GLORY Global Solutions Михайло Горфункель. Його презентація називалася “Ключові тренди і технології для рітейлу в 2020 році”.

Як чат-боти змінюють умови програми лояльності та комунікацію з клієнтом, – ділиться секретами співвласник SmartBot.studio Станіслав Григоренко

Тема презентації керуючого партнера SmartTender.biz Олексія Щербатенко – «Як digital-інструменти допомагають збільшити прибуток й оптимізувати час і гроші: тендери онлайн, е-документообіг та застосування штучного інтелекту»

Гості Retail & Development Business Summit – 2019

Директор зі спеціальних проектів GLORY Global Solutions Михайло Горфункель говорить про ключові тренди і технології для рітейлу в 2020 році

Після нетривалого кава-брейку, новий склад спікерів обговорив як досягти синергії онлайн і офлайн. З презентацією “Чи обґрунтовані тривоги за долю ТРЦ?» виступив операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин. Він розповів, як звичайні магазини утворюють ефект ореолу, який визначається як прямий вплив звичайних магазинів на цифрову взаємодія з споживачем та його обізнаність про бренд, як веде себе споживач після покупки онлайн чи офлайн та інше.

Наступним слово взяв менеджер з розвитку бізнесу FONDY Максим Скирда. Він говорив про досвід споживача, який отримують клієнти в різних сегментах інтернет-магазинів, вплив довжини шляху покупця на процес покупки, про поліпшення конверсії та інше. Після виступу керуючого партнера Watcom Group, співзасновника Shopster Олексія Князєва, який розповів про третю технологічну революцію та її вплив на рітейл, зокрема, про кейс IKEA, почалася панельна дискусія, під час якої говорили про нові сервіси і технології для підвищення лояльності покупців і драйвери розвитку e-commerce в Україні. Експертами дискусії виступили співзасновник і генеральний директор Kasta Андрій Логвин, генеральний директор Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов та операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин. Модерувала сесію Катерина Венжик — українська економічна журналістка, керівник спецпроектів Liga.net.

«Чи обгрунтовані тривоги за долю ТРЦ?», – пояснює Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group

Менеджер з розвитку бізнесу FONDY Максим Скирда підводить підсумок аналітики 33-х інтернет-магазинів і і говорить про чотири «вбивці» продажів в онлайн-рітейлі

На думку Максима Скирди, вплив довжини шляху покупця інтернет-магазином впливає на процес покупки

Керуючий партнер Watcom Group та співзасновник Shopster Олексій Князев розкриває кейс IKEA: як канали комунікацій впливають на відвідуваність об’єкта

Які сьогодні існують драйвери розвитку e-commerce в Україні? Обговорюють співзасновник та генеральний директор Kasta Андрій Логвін, генеральний директор Інтертоп-Україна Сергій Бадрітдінов, операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин та модераторка сесії – Катерина Венжик, керівниця спецпроєктів Liga.net

Андрій Логвін стверджує, що український ринок досі настільки малий, що схожий радше на “хлопчика, що пісяє в океан”

Сергій Бадрітдінов переконаний, що культура впровадження касових апаратів неодмінно змінить вітчизняний ринок рітейлу на краще

Наступна сесія була присвячена міжнародному досвіду рітейлерів. Слово взяв заступник генерального директора з операційної діяльності Novus Україна Олексій Панасенко. Його виступ був присвячений загальній темі “10 років мережі Novus в Україні. Шлях від стартапу до сталого бізнесу» і охоплював такі питання, як складнощі, з якими стикаються компанії в розвиток бізнесу в Україні, а також плани на майбутнє Novus. Після нього юридичні аспекти ведення бізнесу в нашій країні розглянула радник, керівник напрямку податкового консалтингу та бухгалтерського обліку Ader Haber Марина Томаш.

Поступово сесія №4 перетекла в панельну дискусію. До виступаючої Марина Томаш приєднався попередній спікер Олексій Панасенко, а також Chief Operations Officer DeFacto Сердар Ерсой. Модератором сесії виступив керуючий партнер Ader Haber Юрій Петренко.

Заступник генерального директора з операційної діяльності Novus Україна Олексій Панасенко розказує про шлях від стартапу до стійкого бізнесу, який пройшла його компанія

Олексій Панасенко підводить підсумки роботи Novus Україна за 10 років

 

Експерти панельної дискусії обговорюють складнощі, з якими стикаються міжнародні компанії. Досвідом ділиться Сердар Ерсой – COO DeFacto

Модератор панельної дискусії Юрій Петренко – керуючий партнер, адвокат, ADER HABER

Радник, керівник напрямку податкового консалтингу та бухгалтерського обліку Ader Haber Марина Томаш говорить про контрольовані зарубіжні компанії.

П’ята сесія повернулася до питання технологій в рітейлі – як продавати швидко і ефективно. Першим слово взяв заступник генерального директора Meest Андрій Сук, який розповів про поштово-логістичні рішення в рітейлі. Також своєю експертною думкою поділилися керівник розвитку бізнесу moneyveo Анатолій Авдєєв і CEO компанії PICSELL Сергій Гермашев. Перший з них говорив про збільшення продажів за рахунок кредитування, другий – про трансформацію мерчандайзингу в епоху AI / Computer Vision.

Поштомати, міні-відділення, експортна пошта та логістичні рішення для cross border торгівлі:  заступник генерального директора, Meest Андрій Сук розказує про інновації та ділиться досвідом своєї компанії

Як збільшити продажі завдяки кредитуванню, – розказує Анатолій Авдєєв,  керівник розвитку бізнесу moneyveo

CEO PICSELL Сергій Гермашев під час виступу провів огляд ринку Computer Vision систем для рітейлу та мерчандайзингу

Далі саміт продовжився темою фуд-холів і фуд-кортів, та іншими актуальними питаннями ресторанного бізнесу в Україні. У панельній дискусії виступили ресторатор, автор проектів ресторанів Star Burger, ресторану Grill do Brasil, співвласник мережі локшина-барів Noodle Doodle, акціонер мережі ресторанів Сушія і Будда-Бар Геннадій Медведєв, засновник проектів Ulichnaya Eda і Бухта Food Station Роман Тугашев і співзасновник Pesto Cafe Дмитро Погребицький. Модерувала сесію директор компанії “Ресторанний консалтинг” Ольга Насонова. Вони говорили про нові концепції, відмінності між фуд-кортами та фуд-холами, ентернеймент, доставку та багато іншого.

Фуд-холи та фуд-корти: новий погляд на їжу.  Обговорюють Геннадій Медведєв – ресторатор, автор проектів ресторанів Star Burger, ресторану Grill do Brasil / співвласник мережі локшини-барів Noodle Doodle, акціонер мережі ресторанів СушиЯ та Будда-Бар, Роман Тугашев – засновник проектів Ulichnaya Eda та Бухта Food Station та Дмитро Погребицький – співзасновник Pesto Cafe. Модератор: Ольга Насонова – директорка компанії Ресторанний консалтинг.

Геннадій Медведєв розказує анекдот про двох бичків та жартує із колегою Романом Тугашевим

Дмитро Погребицький розказує про нові ресторанні концепти. Навпроти нього – Ольга Насонова, модераторка сесії

Заключна сесія була присвячена ТРЦ України в епоху змін. Про світові тренди в комерційній нерухомості: редевелопменте, реконцепції і ревіталізації розповів партнер Retail & Development Advisor, співзасновник Асоціації рітейлерів України Олександр Фіалка. Сесія продовжилася виступам директора ТРЦ Злата Плаза Олександра Оверчука, який говорив про внесок ТРЦ в розвиток міста і реконструкцію площі біля ТРЦ Злата Плаза. Далі слово взяла комерційний директор А Development Дар’я Кухаренко. В рамках презентації “Арсенал – відкриття року від A-Development” вона розповіла про історію об’єкта і нові принципи урбанізму в рамках створення проекту A-Station.

На сцені партнер Retail & Development Advisor, співзасновник Асоціації рітейлерів України Олександр Фіалка. Тема його презентації презентація «Світові тренди в редевелопменті, реконцепції та ревіталізації торговельної нерухомості».

Олександр Фіалка розповідає про 5 основних принципів, які необхідні для успішного переосмислення торговельного центру

Який внесок в розвиток міста може робити торговельний центр? Досвідом ділиться Олександр Оверчук, директор ТРЦ Злата Плаза

Комерційна директорка А Development Дар’я Кухаренко розказує про шлях Арсеналу від запустіння в самому центрі Києва до його нової історії, яка почалася в серпні 2019

Після семи насичених сесій Retail & Development Business Summit завершився неформальною вечіркою, де гості заходу змогли відпочити від напруженого дня і розслабитися в невимушеній атмосфері дружніх веселощів. Під час заходу партнери RDBS розігрували численні призи та подарунки.

Організатор заходу — Асоціація рітейлерів України — дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення саміту було б неможливим:

Титульний партнер – VOVK
Новий ТРЦ України – River Mall
Офіційний партнер – moneyveo
Офіційний партнер – Champion Catering
Партнери – Linden, Budhouse Group, Retroville, Meest, Fondy, Smartbot.Studio, SystemGroup, Quehenberger, Sila Agency, Cherry Berry.

Партнери вечірки: Jack Daniels, Finlandia, Coca-Cola, мережа кондитерських Сміян.

Медіа-партнери: LIGA.net, Delo.ua, 24 канал, Перший Діловий, журнал Фокус, Бізнес, Wi-Fi Bar, DYB, Європейська Бізнес Асоціація, Mind.ua, Сommercial Property, All Retail, idnt, 100 realty, ACC, InVenture media group, Асоціація українського бізнесу в Польщі, Ділова Столиця, KSE, iPress.

Шоу-рум титульного партнеру заходу – мережі магазинів VOVK

Стенд офіційного партнера заходу – компанії moneyvео

Фотогалерея стендів та вітрин партнерів саміту

Асоціація рітейлерів України запрошує всіх приєднатися в якості гостей, учасників або партнерів до Четвертої міжнародної виставки індустрії рітейлу та девелопменту Retail&Development Business Expo 2020 яка пройде 2-3 квітня 2020 року в Києві в НСК Олімпійський.

Ще більше фото – в нашому фотоогляді нижче, а також на Facebook-сторінці RAU.

Загальний вигляд залу заходу

Сергій Бадрітдінов уважно слухає колег по ринку

Сердар Ерсой знайомиться із ключовими трендами в українському рітейлі

Геннадій Медведєв під час сесії “Технології в рітейлі”

Неформальне спілкування з колегами та конкурентами по ринку, як одна з приємних можливостей під час саміту

Знайомі обличчя на заходах RAU – завжди чудова можливість обмінятись досвідом

Одна з трьох залів для кава-брейку, де саме час задати додаткове запитання комусь із експертів

CEO Асоціації рітейлерів України Оксана Приходько про щось весело щебече із COO Defacto Сердаром Ерсоєм

Презентація нових девелоперських об’єктів – ще одна чудова можливість на заходах RAU

Друзі, партнери, колеги, конкуренти: RDBSummit – це рідкісна можливість зустрітись усім разом

Команда організатора саміту – Асоціації рітейлерів України

Журналіст та Head of Digital Marketing Асоціації рітейлерів України Микола Маранчак в оточенні прекрасної частини RAU


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  139
Усі новини ринку