Реклама тижня: The North Face, Алло, MYplay, Jaguar і Олександра Даддаріо

Реклама тижня: The North Face, Алло, MYplay, Jaguar і Олександра Даддаріо

08.12.2019 09:00
  479
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

Дюжина Смарта Клаусів і 18 годин зйомки лягли в основу новорічного креативу Алло та агенства Tabasco. За сюжетом Смарта Клауси готуються розносити подарунки краще, швидше і смартовіше за звичайних Сант, тому, в якості тренування, долають перешкоди з телевізорів, стрибають в коробки і катаються на роботах-пилососах. Слоган кампанії: “Смарта Клаус тобі в хаус!”

MYplay

Дитячий іграшковий рітейлер MYplay обзавівся власним креативним гімном. Крім в’їдливої в голову основної теми “play-MY play-MY, play-play-MY”, в композиції примітний меседж про те, що торгово-ігровий простір мережі MYplay – це не тільки про іграшки, але й про гаджети. Ролик знімали в одній з торгових точок рітейлера за участю реальних співробітників магазину.

Carmax

Вісім років фанати Limp Bizkit чекають обіцяний альбом “Stampede Of the Disco Elephants”. І ось Фред Дарст, вокаліст групи, нарешті видав свіжий креатив. Ним виявилася реклама для компанії Carmax, яка займається орендою, продажем і підтримкою автомобільної промисловості в США. Те почуття, коли фанатка під композицію “Nookie” зустріла Дарст по дорозі за покупками, а не на концерті. В реальності реакція була б мабуть більш експресивною. Де альбом, Фред?!

Jaguar

Jaguar представив обмежений випуск «колекційної» спецверсії XJ. Щоб успішно закарбувати поєднання продуктивності, дизайну і розкоші автомобіля Jaguar 2019 XJ Collection Special Edition, бренд запросив одну з найбільш підходять на цю роль в 2019 році модель і актрису Олександру Даддаріо. Автомобіль доступний за ціною від $85 000 в США і обмежений тиражем в 300 примірників.

The North Face

Південнокорейський рітейлер The North Face влаштував покупцям забаву з ловом надлегкої куртки. Відвідувачів магазину виводили на спеціально обладнаний двір і пропонували спробувати зловити курту, що ширяє колодязями в висхідному потоці повітря. Умови гри – зловити її за 60 секунд.

Читайте також

Реклама тижня: Pepsi, Coca-Cola, Mercedes-Benz, Райан Рейнольдс, дівчинка і олені


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку