Чорна п’ятниця від Eldorado: гра цін і емоцій

Чорна п’ятниця від Eldorado: гра цін і емоцій

25.11.2019 04:12
  412
rau

Наближається «Чорна п’ятниця», і споживачів знову чекає величезна кількість знижок та акційних пропозицій у всіляких магазинах, як офлайн, так і онлайн.

В останні роки в українців помітно зріс інтерес до «Чорної п’ятниці». У минулому році продажі в цей період були на 8% вище показників святкових розпродажів в останній тиждень року.

Цього року очікується збільшення продажів на деякі групи товарів до 300-400%. «Якщо в середньому в тиждень ми продаємо 100 телевізорів, то під час «Чорної п’ятниці 2018» було куплено 400 штук, – розповідає Дмитро Тарнавський, начальник відділу управління товарним асортиментом торгової мережі Eldorado. – Одними з найбільш затребуваних покупок в цей період є побутова техніка та електроніка. Дослідження показують, що майже половина всіх продажів під час «Чорної п’ятниці» доводиться на телевізори (25%), пральні машини (8%), вбудовану побутову техніку (3%), пилососи (4%) і холодильники (8%). Це пояснюється тим, що люди схильні відкладати гроші протягом року саме на великі покупки, які потрапляють в категорію топ-товарів і які вигідно купувати саме під час акційних пропозицій».

Цього року «Чорна п’ятниця» обіцяє бути спекотною, веселою і супервигідною! Крім зниження цін до 70% (з 28.11.2019 по 02.12.2019), мережа магазинів Eldorado дозволила собі пожартувати, створивши спільно з міжнародною групою рекламних агентств BBDO креативний ролик.

Ролик зроблений в унікальному стилі стендап роаст, який дуже популярний в американських телешоу, де відбувається весела «прожарка» гумором запрошених зірок. Зірки і «прожарщикі» в комедійному форматі розповідають різні життєві історії, висміюють один одного, діляться цікавими спостереженнями, вимовляють гумористичні монологи, тобто роблять все, щоб розсмішити аудиторію.

Раніше були «прожарені» такі відомі особистості, як Дональд Трамп, Барак Обама, Брюс Вілліс, а тепер – ціни і техніка в Eldorado! Виявилося, що прожарка буває не тільки гумором, а й знижками. І глядачі зможуть не тільки посміятися зі смішних діалогів в ролику, але й купити собі безліч корисних речей, скориставшись неймовірним зниженням цін.

«У Eldorado – сковорідка, ще та стерва! Прожарила техніку жорстко, зухвало, з вогнем і парою… », – йдеться в офіційному релізі ролика.

Щоб привернути увагу до знижок творці ролика залучили навіть ляльководів з Київського академічного театру ляльок, а режисером став британець Бен Тонг, який пообіцяв вкрасти кілька жартів для свого стендапа.

І на десерт – жарти, які не пропустили юристи:

  • Чому пральна машина так швидко стирає? Занадто багато порошку.
  • На чому бідні психологи смажать яєчню? На піраміді Маслоу.
  • Чим пральна машина краще телевізора? Пральна машина бруд прибирає.

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку