
У Бершаді відкрився перший у Вінницькій області Файно Маркет


У Comfy стартувала рекламна комунікація Чорної П’ятниці.
Період Чорної п’ятниці в Comfy — з 28 листопада по 1 грудня. В цьому році, як і в минулому, для рекламного повідомлення компанія обрала короткий формат. Завдання — однозначно, чітко і швидко повідомити про можливість «шиканути» в Comfy.
«Чорна п’ятниця — короткострокова активність, переваги якої вже очевидні для покупців — знижки та низькі ціни. Тому витрачати час на довгі повідомлення про вигоди немає сенсу. У Comfy витратили цей час на підготовку реально вигідних пропозицій техніки та забезпечення достатньої кількості товару за унікальною ціною, щоб покупці могли шиканути по-чорному», — коментує Head of Content and Creative Ярослав Чепурняк.
Рекламна кампанія складається з п’яти роликів. Слоган — «Шикуй по-чорному в Чорну п’ятницю з Comfy». По-чорному — означає без кордонів і рамок. Кожне відео ілюструє, що на розпродажу в Comfy можна дозволити собі купити стільки техніки, щоб навіть не використовувати її за призначенням, а застосовувати найнесподіванішими способами.
«Чорна п’ятниця — ШИКарний період для шопінгу, а для нас ШИКарний момент для розміщення крутого контенту. За старою, доброю, а головне — ефективною традицією ми вирішили створити яскравий креатив для здешевлення рекламного охоплення. І, звичайно, весь проект створювався під головним девізом нашої креативної стратегії — З ПОСМІШКОЮ МИ ЗАВЖДИ ПРОДАМО БІЛЬШЕ! Вирізнятися в загальному потоці реклами — це те завдання, яке ми ШИКарно вирішили і в цій кампанії», — коментує Head of Marketing Communication Тетяна Корнієнко.
Над відео працювали: