Дослідження GfK: Чорна п’ятниця-2019 перевершить усі попередні рекорди продажів

Дослідження GfK: Чорна п’ятниця-2019 перевершить усі попередні рекорди продажів

25.11.2019 08:05
  488
Іван Зайцев

Залишається лише кілька днів до старту головного розпродажу року у рітейлі – Чорної п’ятниця, яка цього року припадає на 29 листопада. Чого чекають споживачі та як компаніям забезпечити найвищі продажі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

У GfK очікують, що Чорна п’ятниця – 2019 перевершить усі попередні рекорди продажів. «Чорна п’ятниця – одна із визнаних у світі найважливіших дат в календарі роздрібної торгівлі. Наші дослідження підтверджують, що люди, де б вони не знаходилися, люблять та хочуть вполювати знижки. Для покупців важливо, щоб ці знижки були справжніми, – каже Норберт Герцоґ, експерт GfK з рітейлу. – Як і китайський “День одинаків”, Чорна п’ятниця переростає із жаги споживачів якнайшвидше вхопити товар зі знижкою в купівлю більш якісних брендових товарів, які їм подобаються, по найкращій можливій ціні. Ще однією спільною рисою споживачів у всьому світі є пошук простоти, тому зменшення кількості товарів в промо-акції стало справжньою перевагою для зайнятих покупців, та допомагає їм знайти якісні брендові товари, яких вони прагнуть».

Результати дослідження GfK FutureBuy свідчать, що 42% споживачів в Європі погоджуються з твердженням, що «В категорії, яку я купую, забагато вибору». В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні ця цифра ще вища – 67%.

Покупці досліджують, перш ніж купувати

Сучасні споживачі кмітливі та витрачають більше, ніж звичайно, часу на вивчення покупок. Згідно з дослідженням GfK FutureBuy, майже половина (45%) споживачів в Європі стверджують, що вони більше, ніж минулого року, порівнюють ціни. В Латинській Америці та Туреччині таких 58% та 56% в Індонезії. Минулі негативні відгуки в медіа на деяких ринках, змушували покупців обережно ставитися до розпродажів, знижок та промоцій, спонукаючи їх витрачати більше часу на порівняння цін, перш ніж купувати.

Продавці заохочують споживачів до кращих покупок у «Чорну п’ятницю»

Роздрібні продавці мають бути певні, що не ризикують прибутками та вигідно використовують найважливіший для продажів період року, який ще називають «золотий квартал». На ринках, де витрати «Чорної п’ятниці» співставні, або перевищують різдвяні, таких як Велика Британія, Німеччина, Франція, Італія, Іспанія, Польща, Росія та Бразилія, багато виробників і роздрібних продавців концентруються на стратегії преміалізації. Споживачів заохочують до купівлі моделей із кращими характеристиками замість найдешевших.

В 2018 році, за даними панельного дослідження GfK Point of Sales Tracking, по всій Європі зросли середні ціни продажу, водночас продажі в грошовому вимірі випереджають обсяги у штуках. В Німеччині надзвичайно зросли обсяги категорій техніки та товарів тривалого вжитку (до 65% порівняно до попереднього тижня). Найбільше у грошовому вираженні зросли категорії телевізорів та смартфонів. В Бразилії обсяги продажів у грошах зросли на понад 230% порівняно до середнього тижня. Найуспішніші категорії – телевізори, фритюрниці та ноутбуки.

Прагнення до преміальних продуктів резонує зі значною частиною (47%) покупців, які погоджуються, що «важливо регулярно балувати себе» та із майже половиною споживачів (49%), які погоджуються, що «воліють володіти меншою кількістю речей, але вищої якості» та 45% покупців, які «купують лише у надійних брендів» (GfK Consumer Life 2019).

Всі ці фактори у поєднанні формують вичерпну картину майбутніх промо-тижнів. Норберт Герцоґ додає: «Ключем до успіху буде відповісти на попит споживачів правильними преміальними продуктами. Якщо це станеться у керованих рамках чесних пропозицій, споживачі легко приймуть рішення про покупки цього року».

Читайте також –

Black Friday очами українців: скільки готові витрачати, на які товари і в яких магазинах


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку