Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в жовтні 2019 року
Редакція EVO.Business підготувала рейтинг найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в жовтні 2019 року. Джерело даних — сервіс SimilarWeb.
Цей текст доступний також російською мовою
Згідно з даними EVO.Business, самий відвідуваний маркетплейс України — Prom.ua. За ним йдуть Rozetka і Aliexpress. У компанії відзначають, що враховувався лише трафік з України.
Також компанія опублікувала іншу цікаву інформацію щодо найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні.
З яких пристроїв заходили користувачі
Desktop і mobile, жовтень 2019
У EVO звернули увагу на цікаву закономірність: на українські маркетплейси користувачі частіше заходять з мобільних, ніж з десктопу. У той час, як на китайські та американські – переважно з комп’ютера.
Скільки часу користувачі в середньому проводять на сайті
Середня довжина сеансу (жовтень 2019)
Найбільше часу — 13 хвилин за сеанс — користувачі проводять на Shafa.ua. Це можна порівняти з показниками соцмереж. Наприклад, в Facebook в середньому сеанс триває 11 хвилин. Швидше за інших з топових маркетплейсів користувачі виходять з Allo.ua і Zakupka.com – 4 хвилини.
Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок
Кількість сторінок за сеанс (жовтень 2019)
Рекордсмен за кількістю переглянутих за раз сторінок — теж Shafa.ua. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса — тут покупці не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.
Джерело: EVO.Business
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також
Rozetka стала найпопулярнішим інтернет-магазином іграшок України