Реклама тижня: Епіцентр К, FedEx, Coca-Cola, PlayStation 4 та Dolphi
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр & Zarina
Епіцентр пішов шляхом царя Мідаса, який все, до чого торкався, перетворював на золото. У міфі, правда, все закінчується не дуже добре, але в даній історії є ще одна ланка – ювелірний бренд ZARINA, який весь листопад буде представлений в галереї Деко. В такому тандемі історія заграє новими красками.
На цьому рітейлер не зупинився і влаштував “техно-свято” з навіженими блондинками в головних ролях. Епіцентр К у своїх креативах залишається епіцентром.
Coca-Cola
Ще не опало все листя за вікном, а бренди вже запускають різдвяні кампанії. Однією з перших стартувала Coca-Cola, яка оживила полярного ведмедя за допомогою технології віртуальної реальності. Відсканувавши упаковку газованої води, можна побачити, як ведмедик грає в сніжки і катається на санках, а якщо поставити дві банки поряд, то можна побачити сім’ю полярних ведмедиків, що відстукують Jingle Bells на скляних пляшках. AR-мілота та й годі.
FedEx
В очікуванні новорічних див також вже відмітилась логістична компанія FedEx. Фантазія дитини перетворює коробку FedEx на космічний корабель і відправляє в чарівну пригоду. А є такі коробки, тільки для дорослих?
PlayStation 4
Компанія Sony представила новий ролик для консолі PlayStation 4, який зняли в Києві. Зйомки за участю продакшн-студії Radioaktive Film проходили біля станції метро «Палац спорту», на парковці ТЦ Україна і біля КПІ. На відео можна побачити персонажів культових відеоігор, в тому числі з Final Fantasy XV, God of War, Horizon Zero Down, Skyrim, Fortnite, Hawken та інших. Не тільки Call of Duty радує в цьому сезоні українських геймерів.
Dolphi
Компанія Dolphi Ukraine запустила кампанію для бувалої аудиторії, якій не чужі вільні стосунки та кінкі-вечірки. На одну з таких паті для дорослих в ритмі танго вривається пара, танець якої завершується вельми несподіваним па. У рекламі презервативів буває всяко-різне хвилююче, але фінальне “Дякую” у Dolphi Ukraine, мабуть, обходить всіх.
Читайте також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Pandora, Фокстрот, Roshen, Star Burger та інші