Чеський бренд Master Burger відкриває перший ресторан мережі в Україні і хоче запустити ще 10 точок

Чеський бренд Master Burger відкриває перший ресторан мережі в Україні і хоче запустити ще 10 точок

08.11.2019 11:30
  487
Микола Маранчак

9 листопада на фуд-корті столичного ТРЦ Dream Town відкриється перший ресторан чеської мережі Master Burger в Україні.

Цей текст доступний також російською мовою

Згідно з планом реконцепції, весь фуд-корт Dream Town тепер поділений на зони для кожного ресторану, – повідомляє компанія Cushman & Wakefield в Україні. «Загальна орендна площа Master Burger – 98 кв. м, включаючи зону посадки, – розповіла Вікторія Нестеренко, агент з нерухомості міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield в Україні. – Це тільки перший ресторан, мережа планує активно розвиватися по всій Україні. Найближчим часом буде відкрито ще десять точок у Києві».

Меню першого в Україні Master Burger – таке ж, як в Чехії, і складається воно з 50 позицій, включаючи бургери Pepper, Samuraj, Sunrise, Cheese і BBQ.

Навіть якщо попросити приготувати свій власний бургер, ресторан береться виконати замовлення всього за хвилину. В цьому і полягає особливість концепції Master Burger.

“При всіх ускладненнях з індивідуальним приготуванням, для фаст-фуду швидкість дуже важлива, – розповідає Ярослав Проценко, генеральний директор українського представництва. – Всі бургери подаються «з-під ножа». Ніяких заморожених заготовок. Кожен бургер перед видачею клієнту перевіряється співробітником, відповідальним за дотримання стандартів приготування”.

Стандарти якості Master Burger повністю відповідають європейським нормам – від дотримання температурного режиму до винятково свіжих продуктів і перевірених інгредієнтів. При цьому компанія заявляє, що використовує тільки корисні компоненти, такі як морська сіль, булки без глютену, свіжокарамелізований хліб і авторський соус.

Про популярність Master Burger в Чеській Республіці у компанії говорять цифрами: на кожній точці продається в середньому 500 бургерів в день, а в містах, де представлений бренд, його ринкова частка серед спеціалізованих бургерних ресторанів доходить до 80%. Ресторан поступово переходить на повну автоматизацію, в тому числі і замовлення без касира.

Читайте також –

На третьому поверсі київського ТРЦ Dream Town облаштують фуд-хол


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку