Епіцентр активізує експансію центрів техніки ЦЕ ТЕ в регіони України

Епіцентр активізує експансію центрів техніки ЦЕ ТЕ в регіони України

07.11.2019 02:59
  1123
Ukrainian Retail Association

Інноваційний формат магазинів побутової техніки — Центр техніки ЦЕ ТЕ — до кінця року з’явиться ще у 10 містах України.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, національна мережа Епіцентр відкриє у листопаді п’ять нових центрів техніки ЦЕ ТЕ. Колишні відділи побутової техніки торговельних центрів Епіцентр у Чернівцях, Івано-Франківську, Одесі, Києві та Дніпрі вже цього місяця запрацюють у форматі магазин в магазині з максимально широким асортиментом та унікальними пропозиціями для покупців.

Наразі по всій Україні працює вже дев’ять центрів техніки ЦЕ ТЕ середньою площею 1000 кв. м — два у Києві, а також у таких містах, як Буча, Полтава, Херсон, Чернігів, Краматорськ, Луцьк та Ужгород. У планах компанії у грудні презентувати ще як мінімум п’ять ЦЕ ТЕ у різних куточках України, перевиконавши таким чином план відкриття – 15 магазинів інноваційного формату до кінця 2019 року.

Нагадаємо, перші центри ЦЕ ТЕ було відкрито у березні 2019 року. Як зазначає керівник відділу побутової техніки мережі Епіцентр Олександр Величко, завдяки зміні формату, зростання продажів побутової техніки у мережі випереджає середні показники ринку, а центри техніки ЦЕ ТЕ демонструють вдвічі кращу динаміку за ще не переформатовані відділи побутової техніки.

«Стійка позитивна динаміка продажів і зростання середнього чека в ЦЕ ТЕ у порівнянні з ще не переформатованими відділами побутової техніки свідчать про позитивну оцінку з боку покупця та вірну комерційну стратегію компанії, — зазначає Олександр Величко. — Обраний формат мережа-у-мережі дозволяє покупцю не виходячи з центра техніки не тільки протестувати та обрати товар, але і вирішити всі питання, пов’язані з його оплатою, доставкою та додатковим сервісом».

В прес-службі Епіцентр також зазначають, що в основі концепції ЦЕ ТЕ — комфорт та зручність. Змінився як зовнішній вигляд, так і організація бізнес-процесів, які були оптимізовані для переходу на омніканальну модель роботи. «Ми змінили асортимент, обладнання, систему освітлення, навігацію та сам принцип організації простору. У торговельних залах ми облаштували окремі experience- та бренд-зони, а серцем локацій стала єдина сервісна зона, де покупець може отримати всю необхідну інформацію, оплатити обраний товар, оформити кредит чи розстрочку, замовити додаткові послуги та сервіси», — розповідає Олександр Величко.

Що стосується асортименту, то він був суттєво розширений у таких категоріях, як смартфони, цифрова техніка та гаджети, електротранспорт. Традиційно у мережі представлений широкий вибір побутової техніки у всіх цінових технічних сегментах, а також ексклюзивні моделі провідних брендів та новинки преміум-сегменту техніки та електроніки. «Наша мета — надавати клієнтам повний спектр послуг незалежно від того, приходять вони до нас за витяжкою чи за смартфоном», — зазначає керівник відділу побутової техніки мережі Епіцентр.

Також, у центрах техніки представлений широкий вибір продукції вітчизняного виробництва. За словами Олександра Величко, щороку частка побутової техніки українського виробництва, яка продається у торговельних центрах Епіцентр, зростає. І справа не тільки у доступних цінах, але й у значних інвестиціях виробників у технології, а відповідно й у поліпшення якості. Загалом доля українських брендів техніки у ТЦ Епіцентр складає 19%.

«На поточний момент у нас у два рази менше магазинів, ніж у найближчого конкурента, однак за нашими оцінками, системні зміни та злагоджена робота команди призводять до того що, темпи зростання напряму «побутова техніка та електроніка» в мережі Епіцентр випереджають аналогічні показники інших мереж. Ми вже є лідерами ринку в деяких категоріях великої побутової, дрібної побутової та кліматичної техніки», — констатує Олександр Величко.

У 2020 році Епіцентр планує продовжити експансію центрів техніки ЦЕ ТЕ в регіони України.

Довідка. Епіцентр К — лідер на українському ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва та ремонту з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує 55 діючих торговельних центрів у різних регіонах України, починаючи від столиці, закінчуючи райцентрами. В торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено більше 550 000 найменувань товарів від більш ніж 5500 постачальників. За результатами 2018 року загальний товарообіг групи компаній Епіцентр порівняно з 2017-м збільшився на 23,4% або на 8,7 млрд грн.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також –

Дешево і сердито: українські бренди техніки витісняють міжнародні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку