Реклама тижня: Pandora, Фокстрот, Roshen, Star Burger та інші
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Фокстрот
Фокстрот взяв приціл на молодіжність. Щоб змахнути з бренду потерть звично-консервативного іміджу, рітейлер, слідом за поверненням лисиці і оновленням магазинів, зайнявся своїм позиціонуванням. І одним з кроків в даному напрямку стала рекламна кампанія з цілим набором божевілля, технологій і молодецького угару. Треба ж якось до покоління Z достукатися.
Pandora
Зірка серіалу “Дуже дивні справи” Міллі Боббі Браун стала обличчям колекції срібних виробів від Pandora. У ролику ювелірного бренду актриса розповідає про свої улюблені прикраси. У числі фаворитів підвіски у формі місяця, символу Венери, янголятка, губ, єдинорога, двох схрещених сердець, музичної ноти, веселкового прапора ЛГБТ-спільноти, підкови на удачу і кактуса. Всього в лінійці “Pandora Me” 55 виробів, виготовлених зі срібла 925-ї проби.
Roshen
Roshen запустив рекламну кампанію, в якій пропонує нові-старі принади обжерливості – заїдати стрес вафлями. Немов надихнувшись есе популярної психології, “рошенівський” бренд Wafers вихваляється не тільки своїми дев’ятьма шарами вафель і начинки, але й філософськими домаганнями. Загалом, нова реклама Roshen – це кілька історій про людей, які почувають себе легко в будь-яких ситуаціях, жуючи вафлю у себе в кварталі. Прямо Must Eat для філософів-ласунів.
Star Burger
Тим часом Star Burger влаштував цілий зомбі-апокаліпсис в столиці. Але на відміну від західного шабаша креативу, взяв на себе відповідальність за перетворення людей на монстрів: “Один укус і їх зазомбували!”- говорить реклама про лімітовану колекцію Zombie Burger. І для всіх новонавернених 31 жовтня зомбі-парад на Хрещатику організували. Часи ж такі, Хеллоуїном називаються.
Глобино
Українські рекламні кампанії, побудовані навколо словесної абра-кадабри, що підміняють собою креатив, продовжують з’являтися. Цього разу відзначилися м’ясні “Сардельки Мортадельки – м’ясні батарейки!” Ось таку “м’ясилу” випустили спеціально для обідніх перекусів.
Читайте також наш попередній огляд
Реклама тижня: Фора, Моршинська, Shustoff, Calvin Klein і Джастін Бібер