Директор з маркетингу мережі Varus пішла з компанії
Анна Швед залишила пост маркетинг-директора мережі супермаркетів Varus. Хто займе її посаду поки що не відомо.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про своє звільнення Анна повідомила на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. «Кожна історія має свій початок та своє закінчення. Дякую за плідну роботу в неймовірній компанії. Десятки проектів, що є викликом для ринку, супер-команда, драйв та яскраві емоції. Київ, я повертаюсь додому і відкрита до нових звершень та цікавих пропозицій», – написала Швед.
Вона очолювала департамент маркетингу Varus більше двох років – з вересня 2017-го. До цього Анна близько року обіймала посаду директора з маркетингу в мережі магазинів дитячих товарів Chicco. У портфоліо топ-менеджера також робота в Intertop Ukraine (2011-2016, Head of CRM) і мережі супермаркетів Сільпо (2007-2011, Head of Marketing communications, CRM).
Відзначимо, що ім’я нового маркетинг-директора Varus поки невідоме. У прес-службі компанії пообіцяли повідомити про призначення пізніше.
Довідка. VARUS — національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Зараз мережа нараховує 74 магазини в Києві, Дніпрі, Кривому Розі, Запоріжжі та інших містах. Загальна торговельна площа мережі становить 77 830 кв. м, а кількість співробітників – більше 8 000.
Читайте також –
Топ-6 фактів про мережу супермаркетів Varus за підсумками I півріччя 2019-го