У Києві відкрився магазин CASTA в новому «сміливому» форматі
26 жовтня у ТЦ River Mall за адресою Дніпровська набережна, 22, 2-й поверх, відкрився новий магазин українського бренду міських окулярів CASTA EYEWEAR.
Над дизайном магазину працювало архітектурне бюро AKZ Архітектура. «Ми радіємо, що проєкт Casta розвивається такими швидкими темпами, і дякуємо партнерам за їх внесок в цей розвиток. Нами створено бренд окулярів, який за обсягами продажів в Україні випереджає Polaroid і дихає в спину Ray-Ban», – коментує директор з маркетингу мережі Люксоптика Віолета Титаренко.
Сучасне зонування, багато світла та дзеркал роблять перебування у просторі магазину максимально зручним та комфортним.
Новий магазин CASTA створений для того, щоб надати клієнтам максимально простий сервіс з вибору окулярів. Командою бренду розроблені пакетні пропозиції з оптимальними по ціні та якості лінзами. Такі готові рішення зберігають час клієнту та дозволять обрати стильний аксесуар на будь-який гаманець.
Інфраструктура магазину включає в себе не тільки дизайнерські стелажі з сонцезахисними окулярами та оправами, але й кабінет з лікарем-оптометристом, який перевірить зір та допоможе коректно підібрати лінзи. Готові окуляри ви зможете отримати вже за 30 хвилин. Тобто, виготовлення оправи – час, який ви можете присвятити кава-брейку.
CASTA – це новий формат магазину: простий та зрозумілий. Саме цього вимагає молодь, сучасне покоління, яким важливо отримати оптимальну ціну та якість, а також високий рівень сервісу і швидкість.
«Наш новий магазин CASTA – місце «для своїх». Тут можна не тільки підібрати пару окулярів, але й класно провести час у колі однодумців. Такий тусовочний формат буде реалізовано у всіх магазинах бренду. Саме тому відкриття магазину задало тон настрою», – вважає креативний директор CASTA Андрій Титаренко.
На вечірці в честь відкриття грали відомі в Україні діджеї S.A. Tweeman, Pahatam, Roman K (Closer), Zelenko.
Читайте також –
Люксоптика відкрила першу точку формату “супермаркет” – у київському ТРЦ River Mall