Реклама тижня: Фора, Моршинська, Shustoff, Calvin Klein і Джастін Бібер
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Фора
Агентство Leo Burnett Ukraine створило серію рекламних ТВ-роликів для мережі супермаркетів Фора. Кожен з них розповідає різні історії, в центрі уваги яких дружба, сім’я і турбота. Ключовий меседж рітейлера в тому, що теплі почуття є в кожному, а Фора про це нагадує. Ну, раптом хто забуде.
Моршинська
Моршинська розширює власну цільову аудиторію. Новий бренд виробника Morshynska JuniorZ націлений на підлітків, які полюбляють спорт. Правда підійшли до питання з нетиповими для України видами спорту – окрім баскетболу і брейк-дансу, наприклад, в ролику показують чирлідинг і регбі. Але головне, що підтримка гідробалансу – саме те, на думку бренду, щоб підкреслити свій імідж серед однолітків. Даєш такий тренд на молодь?
Shustoff
Співробітники одеського виробника коньяку Shustoff заспівали. З легкої руки творців відео класичний хіт Bon Jovi “it’s my life” зазвучав як “Ітс май лайф” – працівники копуліровочного ножа і секатора ламаною англійською переспівали шлягер американців. Тепер би зробити з даної активності флешмоб між компаніями-виробниками, вийшло б навіть цікавіше за Tetris challenge.
Smirnoff
155-років – вік пристойний, як і привід для дорогої глобальної реклами. Нове творіння британського бренду Smirnoff знято в стилі історичного трилера і розповідає історію появи бренду в часи царської Росії, з якої сім’ї його засновника Петра Смирнова довелося втікати після Жовтневої революції. Цікаво, що в 1920 році виробництво відновили в Стамбулі, а через чотири роки перенесли до Львова, де воно успішно тривало до німецько-радянської окупації Польщі в 1939 році.
Calvin Klein
Ювілей відзначає також американський модний будинок Calvin Klein – бренду виповнилося 50 років. Героями Calvin Klein стали канадський співак Джастін Бібер і його дружина, американська модель Хейлі Болдуін. За сюжетом, містер і місіс Бібер дивляться телевізор, після чого танцюють. Також у відео є відсилання до американської культури 70-х і сучасної спортивної молоді. Впихнули невпихуєме – результат у відео нижче.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також