Ніна Міщенко призначена керівником департаменту корпоративних комунікацій Fozzy Group
Екс-керівник креативного маркетингу та комунікацій в Taryan Group очолила корпоративні комунікації групи компаній Fozzy.
Цей матеріал доступний російською мовою
Про це вона повідомила на свій сторінці в соціальній мережі Facebook. «З 1 жовтня я починаю працювати, як Head of Corporate Communications, Chief Brand Voice Officer Fozzy Group. Голос бренду. Fozzy Group – лідер ринку мультиформатного рітейлу і засновник улюбленого всіма нами Сільпо. Трендсеттер усього роздробу і звичайно ж «світ гречаних багетів». Цінності, якими керується компанія, принципи та логіка, на основі яких вона все створює, і безліч інновацій – це дуже вразило мене і дуже драйвить. І, звичайно, це робота в одній з найкращих маркетингових команд країни», – написала Ніна Міщенко.
Відзначимо, що попередні 3,5 роки вона працювала в девелоперській компанії Taryan Group, де займала посаду керівника департаменту креативного маркетингу і комунікацій. Крім цього, Міщенко має 12-річний досвід роботи в провідних українських ЗМІ, в тому числі – управлінський. Зокрема, Ніна керувала порталом Асоціації рітейлерів України, а також понад 4 роки працювала у Forbes Україна, де виросла з оглядача до заступника шеф-редактора журналу.
Довідка. Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнес.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: АТБ, Comfy, MOYO, JYSK, Arricano й інші