
Ролики тижня: Novus, Uklon та Monatik, Jerry Heil та Maybelline New York, Varus та Сільпо


Вінниця та Чернігів стали черговими містами, де Фокстрот за серпень відкрив оновлені супермаркети техніки й електроніки. Також технічне відкриття магазину нового формату відбулося у м. Дубно, що на Рівненщині.
Цей матеріал доступний російською мовою
Разом з цим, як повідомили в компанії, Фокстрот повністю перезавантажує бренд, створює власну екосистему, в якій все «обертатиметься навколо клієнта».
«Для втілення нашої стратегії в життя ми вже зробили чимало. Звісно, розпочали зі зміни зовнішньої складової: розробили новий формат магазинів, замінили логотип і кольори бренду, оновили характер комунікації в рекламі. А для того, щоб покупець відчув реальні зміни, запустили глобальну трансформацію й реформування бізнес-процесів всередині компанії», – зазначив виконавчий директор Фокстрот Вячеслав Поврознік.
Оновлені магазини Фокстрот відрізняються продуманим зонуванням й оптимізованим розміщенням торгових полиць, сучасним дизайном з акцентом на омніканальність, а також наявністю у низці супермаркетів креативних локацій для селфі та відпочинку. Касова, сервісна зони та відділення із видачі інтернет-замовлень («пікапу») об’єднано в сервісний хаб. А для купівлі техніки в кредит від банків-партнерів обладнана окрема комфортна зона.
«Відкриваючи принципово нові формати, презентуючи ринку нові ідеї, ми перезавантажуємо всю мережу. Сучасний, стильний, яскравий, комфортний для вибору бажаної техніки – такий Фокстрот націлений на задоволення бажань кожного покупця», – додав Вячеслав Поврознік.
Незабаром, 13-15 вересня, святкове відкриття оновлених супермаркетів техніки й електроніки Фокстрот відбудеться у ТРЦ SkyMall (Київ), у Запоріжжі (пр-т Соборний, 53) і в місті Дубно (вул. Свободи, 2).
Читайте також –
Маркетинг-директор Фокстрот: Чому повернувся лис і навіщо мережі ще один ребрендинг