Реклама тижня: Comfy, Алло, McDonald’s, Yes та ТМ “Галичина»

Реклама тижня: Comfy, Алло, McDonald’s, Yes та ТМ “Галичина»

18.08.2019 09:00
  604
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

У новому огляді: гіперболізми від Comfy, гейміфікація від Алло, лінія одягу від McDonald’s, гламурний реп для українських школярів від Yes та карпатський кефір від ТМ “Галичина”.

Comfy

Ніде люди себе не відчувають настільки особливими і безкарними, як в інтернеті. Щоб підкреслити крутість своїх гаджетів, Comfy випустила серію роликів, де порівнює свої девайси з віртуальним альтер-его типового користувача, само собою, за допомогою гіперболізованих персонажів. «Гаджети такі ж круті, як ти. В інтернеті» — основний слоган рекламної кампанії.

Алло

В Алло показали, як студентам і школярам можна “апгрейднутись” перед початком навчального року. Імітуючи гру Fortnite, геймер біжить по вулиці з прокачаним гаджетом в руках, по дорозі роблячи level-up усім “гравцям”, хто зустрінеться. Якщо в попередніх кампаніях герої Алло потребували в чарівному “тиць”, щоб боротися з шумом, спекою та іншою битовухою, то в новій – вони вже самі прокачують реальність, розмиваючи її межі з віртуальним.

McDonald’s

Щоб прорекламувати макнагетси, McDonald’s представив фейкову лінійку власного одягу. Концепція розрахована на покоління Z і навіть отримала власну назву Schnuggs. І хоча ідея ролика переважає над його змістом, поєднання авангардної моди з фастфудом виглядає привабливо.

Yes

Потрібно бути маркетологом дуууже старої закалки, щоб робити рекламу для школярів з традиційними сюсі-пусі, потрфельчик в школу з мі-мі-мі. Таке можуть ще по телевізору показати, не випускаючи в мережу, але часи-то інші і ЦА зовсім не там. Ось бренд шкільних рюкзаків Yes і пішов іншим шляхом, зробивши начинку для ролика з гламурного репа, шкільних понтів і K-pop відеоряду. Благо в помічниках Banda, які явно надихалися, поскролюючі в перервах між креативом стрічку підліткової соцмережі Tik Tok. Півмільйона переглядів на Youtube і захоплені коментарі школярів, як доказ, що реклама працює.

ТМ «Галичина»

Нова баночка для кефіру в «кишеньковому форматі або #чисточорниця смак – ТМ «Галичина» не упускають можливості скласти новий хіп-хоп речитатив на етно-мотив, щоб укласти його на відеоряд з карпатськими краєвидами. Єдине, що викликає засмучення у всіх цих креативів – їх довжина до 16 секунд, яка не дозволяє ні за мотив встигнути вхопитися, ні за картинку. Даєш розширену історію з повноцінним треком для цінителів?

Дивіться також наш попередній огляд

Реклама тижня: Планета кіно, Finch, Samsung і Анджеліна Джолі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку