Реклама недели: Gonzo, Алло, OLX, Reebok, Budweiser і рок-н-рол

Реклама недели: Gonzo, Алло, OLX, Reebok, Budweiser і рок-н-рол

21.07.2019 09:00
  776
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Алло

Мережа магазинів техніки та електроніки Алло закликала “тицяти, як до тебе ще ніхто не тицяв”. У спільній кампанії з Tabasco рітейлер показує, як за допомогою смарт-техніки можна вирішувати рутинні завдання легко і швидко. Досить натиснути на екран смартфона. Ролики стали продовженням реклами про пригоди кота і його господаря, тільки в цей раз замість кота актор Ігор Вялов. Поверніть кота!

OLX

Все пізнається в порівнянні. Саме за цим принципом агентство Banda вирішила показати, чому ОLX Доставка — кращий спосіб укласти безпечну операцію на платформі онлайн-оголошень. В одному з сюжетів хлопець заради пилососа набиває собі татуювання, щоб довести серйозність своїх намірів продавцю, у другому – покупець і продавець одружуються через міксер. Хто б міг подумати, що на OLX так серйозно ставляться до угод.

Gonzo

Агенство Grape перетворило назву снеків Gonzo в слоган і ідею для роликів. Судячи з нової реклами, продукт настільки вштирює, що викликає самі дикі “гоооооон-зо” галюцинації. Вийшло весело і по-молодіжному – швидше за все при повторному перегляді ЦА кривитися не стане, а у самого слогана є всі шанси на крилатість, якщо, звичайно, тему вдасться розвинути.

Reebok

На цьому дивацтва не закінчуються. Спортивний бренд Reebok в своєму новому відео перетворює співачку Карді Бі в інопланетного монстра в стилі фільмів “Людей в чорному”. У всякому разі те, що відбувається у відео,нагадує саме про цю франшизу: у актриси розв’язується шнурок і щоб його зав’язати, її нігті надприродно подовжуються. Тепер ми знаємо, що відбувається за закритими дверима салонів краси.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=56&v=K-PSNspNQms

Budweiser

Важко сказати, чому в пивному бренді Budweiser вирішили, що рок-версія похоронного маршу – це круто. Але що є, то є. У компанії згадали гучне висловлювання легендарного басиста групи Kiss Джина Сіммонса, який в 2014 році заявив, що рок-н-рол помер. Щоб довести зворотне, Budweiser запросив у свій кампейн гітариста групи Sepultura Андреаса Кіссера і той запалив разом з іншими музикантами знаменитий марш Шопена по-новому. Акцію підготували спеціально до Міжнародного дня рок-н-ролу, який щорічно проходить 13 липня.

https://vimeo.com/347798932

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Епіцентр К, New Balance, Samsung, Amazon і Lady Gaga


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1028
Усі новини ринку