Мережу Брусничка очолив колишній топ-менеджер Фуршет
Один з провідних операторів роздрібного ринку Східної України – компанія Український рітейл, що розвиває мережу Брусничка – змінила керівника.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише портал AllRetail, на місце Сергія Бєляєва, який обіймав пост директора мережі, з 14 травня призначений Олександр Янішевський. Як уточнюється на офіційному сайті компанії, в посадові обов’язки Олександра входить:
- загальне керівництво компанією відповідно до стратегічних бізнес-цілей, організація ефективної взаємодії структурних підрозділів;
- підвищення вартості бізнесу за рахунок кількісного і якісного розвитку мережі Брусничка;
- розвиток потенціалу компанії як активного учасника ринку рітейлу;
- оцінка та затвердження основних фінансових, кадрових та інвестиційних рішень структурних підрозділів компанії;
- визначення стратегії ефективного використання активів компанії;
- розробка програм, спрямованих на збільшення вартості компанії.
Відзначимо, що Янішевський починав свою трудову діяльність з посади заступника завідувача магазином. У 1995 році він продовжив свій кар’єрний шлях у компанії Рітейл Тренд (торговельна мережа Фуршет) на посаді директора департаменту роздрібної торгівлі. Згодом обіймав посаду комерційного директора, а в 2007-12 роках був головою правління торгової мережі Фуршет. З 2014-го по 2017-й виконував обов’язки директора з розвитку мережі, а з 2017 року по 2019-й обіймав посаду директора компанії.
Нагадаємо, попередній керівник мережі Брусничка пропрацював на посаді всього близько року – Сергій Бєляєв був призначений директором компанії 16 травня 2018 року. У той же час, його загальний стаж роботи в компанії склав близько чотирьох років. Він починав працювати в мережі на посаді фінансового директора, а з 20 квітня 2017 року був призначений на посаду виконуючого обов’язки директора компанії Український Рітейл.
Довідка. Компанія Український Рітейл була заснована 13 вересня 2006 року. Вона входить до складу фінансово-промислової групи СКМ Ріната Ахметова і здійснює розвиток торговельної мережі під ТМ Брусничка. Торгові об’єкти мережі працюють у форматі «магазин біля дому» та «фрешмаркет» площею 300-400 кв. м і асортиментом близько 6000 позицій. Станом на кінець першого кварталу 2019 -го мережа Брусничка налічувала 101 магазин, розташований в Полтавській, Дніпропетровській, Запорізькій, Харківській, Донецькій, Луганській областях України.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: Сільпо, Алло, McDonald’s, ЦУМ, Varus, CEETRUS та інші