Топ рекламодавців травня в інтернеті: в п’ятірці лідерів Rozetka, Цитрус та Фокстрот
Які компанії сфери рітейлу та e-commerce найактивніше рекламувалися у Всесвітній павутині в березні цього року та яких охоплень їм вдалося досягти.
Цей текст доступний також російською мовою
Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Якщо брати всі категорії, то безперечне лідерство утримують компанії сегмента роздрібної торгівлі та e-commerce – 36%. Втім з березня 2019 року кількість медійної інтернет-реклами в цій категорії знизилась на 3%.
Активніше за інших до відеореклами звертаються компанії категорії FMCG, що охоплює виробників та постачальників товарів для населення: 36% всього рекламного відеоконтенту, що на 5% більше порівняно із березнем 2019-го. Друге та третє місце в рейтингу виходів відеореклами по категоріям посідають інтернет-сервіси та e-commerce (рітейлерів, що просувають свій товар онлайн) – 16% та 15% відповідно.
В п’ятірку рекламодавців серед компаній входить троє рітейлерів – Rozetka, Цитрус та Фокстрот. Що цікаво, навіть в топ-10 серед компаній, які так чи інакше відносяться до роздрібної торгівлі, лише ті, що пов’язані із продажем техніки та електроніки. Сьоме і восьме місце рейтингу рекламодавців за травень 2019 року зайняли Алло та Samsung.
У той же час, за часткою відеореклами лідером минулого місяця стала компанія Цитрус, яка нещодавно займала лише третю сходинку рейтингу. Серед інших рітейлерів значна частка відеореклами в травні припала на Алло, Samsung та Eldorado.
В десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce\торгівля, окрім вище вказаних, також увійшли City Market, Gepur, Ultrashop, LeBoutique та інші.
Читайте також –
Топ-25 сайтів UAnet за квітень: найпопулярніші в e-commerce – OLX, Prom і Rozetka