Ліліанна Ковтунець, ISEI: Як побудувати баланс між традиційним роздробом і онлайн-магазинами

Ліліанна Ковтунець, ISEI: Як побудувати баланс між традиційним роздробом і онлайн-магазинами

05.06.2019 04:47
  336
rau

Керівник роздрібної мережі магазинів корейської косметики ISEI (входить до групи компаній Empair) про те, як знайти баланс між продажами товарів в інтернеті та в «цегляних» магазинах.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Мережа магазинів корейської косметики ISEI – один з найпомітніших і незвичайних рітейлерів сегмента drogerie & beauty України. На даний момент компанія управляє 80-ма магазинами по всій країні, пропонуючи бренди, не представлені в інших мережах, а також активно розвиває онлайн-продажі. Про те, як збалансувати інтернет-напрямок і традиційний роздріб, у своїй колонці для RAU розповіла Ліліанна Ковтунець, керівник роздрібної мережі ISEI.

У минулому році в світовому онлайні продано товарів майже на три трильйони доларів, фіксує Statista, а в цьому показник виросте до $3,5 трлн. Але якщо розширити межі оцінки, стає ясно, що на онлайн припадає лише 11,9% загального обсягу роздрібних продажів.

Хоча мережа ISEI виникла всього три роки тому, коли e-commerce в Україні вже був поширений, ми почали з традиційного «цегляного роздробу», що було невластиво нашій категорії – корейській косметиці. Ми стали єдиною роздрібною мережею в Україні в цьому сегменті. За три роки зросли до 80-ти магазинів по всій країні, а найближчим часом будемо відкривати нові магазини.

Brick & Mortar

Звичайно, вся продукція представлена ​​і в онлайн-магазині isei.ua. Але частка продажів через нього в 2018 році склала 3% від загального результату роздрібної мережі. У планах на цей рік – збільшити частку інтернет-продажів до 5%, а в наступному – до 10% (навіть з урахуванням відкриття нових офлайн-магазинів). Але з огляду на кількість магазинів, вони залишаться основним джерелом доходу бізнесу.

Так, світ оцифрований, онлайн – це швидко та доступно, а велика аудиторія наших покупців – активні користувачі інтернету.

Але ми працюємо в сфері краси та емоцій. Відчути аромат, спробувати на своїй шкірі текстуру, взяти в руки всі баночки-флакони, перейнятися атмосферним дизайном магазинів в азіатському стилі, все це можливо саме в «цегляному рітейлі». «Помста атомів» – так міжнародне аналітичне агентство Forrester назвало звіт про нинішні взаємини продавців з покупцями, натякаючи, що чарівність віртуального світу проходить.

Тренди на користь «атомів»

Звичайно, ми, як і всі, йдемо в купівельний досвід. У минулому році запустили новий формат – Beauty market ISEI, нові концепти – Asian mood і Lemonade. У них відтворено атмосферу корейських магазинів і втілені дизайнерські інтер’єрні рішення. Потік відвідувачів у 2018 році зріс в середньому на 20%, а в магазини нового формату стали заходити частіше на 60%.

Люди хочуть перевіряти ціни в онлайні, а в офлайні купувати, оцінюючи продукцію перед покупкою. В e-commerce маркетингу ця практика отримала назву «шоурумінг». Майже всі засоби у нас в магазинах можна спробувати. 66% вважають, що онлайн дає доступ до більш широкого асортименту, а 59% впевнені, що таким чином вони можуть заощадити.

Другий помітний тренд: люди хочуть знати, які інгредієнти містяться в складі косметичного засобу, і як вони впливають на шкіру. Тому наші продавці проходять навчання в MakeUpMe Academy, де вивчають склади і дію косметичних засобів. Все, щоб відповісти на будь-який б’юті-запит покупця.

Я працюю з косметикою шість років, починала продавцем, і можу відрізнити тренди-одноденки від довгограючих змін. Згадані два тренди – надовго.

Зараз маятник знову хитнувся в офлайн: в магазинах по всьому світу то проводяться уроки по створенню індивідуальних косметичних засобів, то читаються лекції з того, як працюють інгредієнти, але в загальному відбувається «цифровий детокс».

Читайте також –

Краса по-корейськи: ISEI відкрила перший в Україні монобрендовий бутік Missha


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Ритейлери підвищують якість продукції власного виробництва, така тенденція є трендовою на ринку. Retail Group створює...
time icon  
  10
Усі новини ринку