Реклама тижня: Metro, Star Burger, Walker, Великдень і Marvel

Реклама тижня: Metro, Star Burger, Walker, Великдень і Marvel

28.04.2019 09:00
  671
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Metro Cash&Carry Ukraine

В Metro Cash & Carry Ukraine вирішили провести Великдень по-молодіжному. Таємне життя великодніх продуктів на думку креативників виглядає як у одної з популярних колись субкультур – в банданах, кепках і з усякими “йе-йо-камон, хіп-хоп!” ось це все. Такий собі #metrobro, бро! Щоб побачити більше, пропонують завантажити додаток доповненої реальності. Обережно! Базікающі яйця і ковбаски!

Coca-Cola

Кому не вистачило героїчної драми в нових “Месниках”, може отримати ще дозу в новій рекламі Coca-Cola. Тут вам і відсилки до Капітан Америки і Тора, і навіть присутнє супергеройське приземлення, про яке так любить жартувати Дэдпул тому що «Круто, але як фігово для колін!”. Якщо відкинути з відео всю драматургію Marvel Studios, то вийде класична реклама енергетика. Але якщо не відкидати, то фани кіновсесвіту Marvel отримають свою частку задоволення, немов знімали самі брати Руссо.

Star Burger

Історія Маріо почалася в далекі 80-і і досі впізнавана мелодія і вуса главгероя гріють душу сентиментальної публіки. Ось і напередодні чергового Великодня креативщики знайшли веселе застосування персонажу. Тільки у великодньої реклами київської мережі ресторанів Star Burger замість сантехніка в синьому комбінезоні з’являється бургер, а безкрайню синяву небес з трубами і грибами замінили обриси української столиці. Бургер збирає різнокольорові великодні яйця і без ностальгічної сльози дивитися на це важко.

Карпатська Джерельна

Мінеральна вода Карпатська Джерельна продовжує працювати над тим, щоб її асоціювали з чоловічими м’язами і кубиками на животі. Цього разу героями мінералки стали двоє братів, які змагаються у спритності та увазі дівчат на тлі карпатських гір. Також бренд обіцяє омолодження усім вживаючим.

Walker

Скільки шанувальникам Walker взуття не давай, їм все мало. “Хочу ще!”- кажуть вони, натякаючи, що це не тільки про кросівки, але і про весну, емоції, і, і, і. Своєю новою місією компанія називає натхнення людей і навчання їх хотіти з такою силою, яка втілює бажання в життя.

Читайте також

https://rau.ua/news/reklama-nedely-3/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку