Реклама тижня: Моршинська, Samsung, Coca Cola, Audi і Капітан Марвел

Реклама тижня: Моршинська, Samsung, Coca Cola, Audi і Капітан Марвел

21.04.2019 09:00
  494
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Епіцентр К

В Епіцентр К весняний Садовий бум. Щоб нагадати про нього покупцям, в компанії звернулися до перевіреного набору: щасливі люди, немов тільки з фотостоку, бутафорські дива і нещадна українська графіка – все за рецептом традиційної вітчизняної реклами. Компанія влаштувала розіграш, переможець якого “винесе все, що зможе” з відділу “Сад і город”.

Моршинська

Моршинська продовжує радувати якісним креативом і, що примітно, кожна її нова кампанія не схожа на попередні активності. Цього разу обійшлося без зірок, зате з цілком конкретним закликом подбати про своє тіло: «Твоє Тіло = твоє майбутнє!». Відео знімалося на кіноплівку в сучасній візуальнsq стилістиці тандемом молодих режисерів – IAMHERE: Maik Schuster & Max Paschke.

Audi

Брі Ларсон в образі Капітана Марвел познайомилася з футуристичний, але вже серійним новим електричним кросовером Audi E-Tron. За сюжетом супергероїня відіграє свою роль в майбутньому фільмі «Месників 4: Фінал», в рамках якої оцінює електромобіль німецького автоконцерну. Для Audi це не перша співпраця з Marvel, раніше “Залізну людини” можна було побачити на Audi R8, а в майбутньому фільмі (спойлер!) Героя Роберта Дауні-мол. можна буде побачити на Audi E-Tron GT.

Coca-Cola

Тиждень видався насиченим для фанатів безсмертної саги “Зоряні війни”. Тільки вийшов вражаючий перший трейлер IX епізоду Star Wars, як Coca-Cola представила партію круглих стилізованих пляшок. Новий дизайн приурочили до відкриття парку атракціонів Star Wars: Galaxy’s Edge, який почне роботу 31 травня о Діснейленді в Каліфорнії і в Орландо. Що стосується самого ролика, то за сюжетом дівчина проникає на територію, що охороняється і краде напій у солдатів Галактичної Республіки.

Samsung

Samsung вирішив показати унікальні особливості смартфона Samsung Galaxy Fold за допомогою танцю. Слово “унікальні” тут використано не випадково, новий гаджет південнокорейського виробника – шедевр інженерного мистецтва, який дозволяє Galaxy Fold відкриватися подібно книзі. Танець “позбавлення від фізичних обмежень, що проходить через період самопізнання і почуття осяяння”, виконала всесвітньо відома хореограф Емі Гарднер.

Beats by Dre

Ще одне зоряне відео на цього тижня представив виробник аудіотехніки Beats by Dre. В рамках просування нових бездротових навушників для атлетів Powerbeats Pro задіяли тенісистку Серену Вільямс, баскетболіста Леброна Джеймса і ще 15 професійних спортсменів. Головний меседж відео, що навушники залишаються з вами , що б ви там на своїх тренування не витворяли. Саундтреком до відео став невиданий трек музиканта-мультиінструменталіста Beck “Saw Lightning”.

Дивіться також наш попередній огляд – 

Реклама тижня: АТБ, Lifecell, Greenpeace, Nestle і корвалол


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку