Частка продажів маркетплейсу Kasta досягла 40% від загального обороту компанії
Kasta динамічно нарощує продажі через маркетплейс, тоді як частка flash-sales знижується.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це в ході виступу на Retail&Developmetn Business Expo 2019 повідомив співзасновник і генеральний директор Kasta (раніше modnaKasta) Андрій Логвін.
«У 2017-2018 роках ми змінили бізнес-модель, додали маркетплейс, запровадивши на сайті постійний каталог. І сьогодні 40%, або 4 з 10-ти товарів на Kasta продаються не в розділі акції, а в розділі каталог», – сказав Андрій Логвін.
За його словами, паралельно з запуском маркетплейсу компанія також розвивала й інші напрямки, вибудовуючи цілісну еко-систему. Уже зараз Kasta об’єднує два фулфілмент-центри, що обробляють близько 25 000 замовлень на день, кур’єрську службу з більш ніж 100 відділеннями в 41-му населеному пункті країни, фінансову компанію KastaPay (платежі, кредити, CashBack), контакт-центр (50+ операторів ), продакшн та інші напрямки.
Засновник Kasta також зазначив, що мобільним додатком компанії користуються вже близько 1 млн осіб, а частка транзакцій через нього становить близько 70%, збільшуючись у вихідні дні. «Ми пишаємося нашим додатком, близько 85% транзакцій у вихідні дні роблять наші клієнти через мобільні термінали», – підкреслив Логвін.
Він також повідомив, що тільки у грудні 2018 року Kasta Post опрацювала понад 1 млн замовлень. При цьому в 2019 році Kasta планує продовжити динамічно розвивати кур’єрську службу та її мережу відділень.
Довідка. Kasta.ua (до травня 2018-го – modnaKasta.ua) заснована в 2010 році співзасновником і генеральним директором компанії Андрієм Логвіним. Зараз компанія – лідер продажів в українському сегменті інтернету в категорії «Одяг та взуття». Клієнтська база – близько 6 000 000 осіб, кількість співробітників – більше 1000.
Читайте також –
Head of SMM Kasta: Як співпрацювати з блогерами в соцмережах і не знищити бренд