Продається все: які світові тренди використовує Епіцентр при формуванні асортименту (+фото)

Продається все: які світові тренди використовує Епіцентр при формуванні асортименту (+фото)

26.03.2019 08:15
  1030
Ukrainian Retail Association

Заступник голови ТОВ “Епіцентр К” з реклами та маркетингу розповідає про те, які ключові тенденції в сегменті товарів для дому будуть актуальні найближчим часом та як компанія використовує їх у своїх торгових центрах.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Починаючи з 1949 року в німецькому місті Франкфурт-на-Майні проводиться одна з найбільших міжнародних виставок товарів народного споживання – Ambiente Frankfurt. Щорічно захід відвідують торгові фахівці з усього світу, адже Ambiente – це найбільша закупівельна платформа поза межами Азії для великого бізнесу. Виставкова площа заходу – більше 300 000 кв. м, а кількість відвідувачів сягає 140 000. Крім того, в рамках виставки проходять шоу-презентації товарів, церемонії нагородження кращих, а також лекції та семінари відомих галузевих експертів і дизайнерів.

Вже не перший рік виставку відвідують і представники однієї з найбільших українських рітейл-компаній – Епіцентр К. За словами заступника голови ТОВ “Епіцентр К” з реклами та маркетингу Ірини Шинкаренко, в цьому році делегація компанії на заході налічувала до 20 фахівців різних напрямків. У колонці для RAU Ірина розповідає про те, чим корисна ця виставка для рітейлера, які тренди в сегменті товарів для дому будуть актуальними в цьому році та які з них вже реалізовані в мережі торгових центрів Епіцентр.

Нагадаємо, що Ірина Шинкаренко буде одним зі спікерів найбільшої в Україні виставки в сфері рітейлу – Retail&Development Business Expo – 2019, яка відбудеться 28-29 березня в столичному НСК Олімпійський. Під час доповіді на тему «Емоційний рітейл. Як збільшувати продажі за рахунок емоцій», топ-менеджер Епіцентр К розповість про ефективні інструменти для підвищення лояльності покупців.

Ambiente Frankfurt – одна з наймасштабніших виставок, яка проходить в сегменті Dining, Living, Giving. Вона присвячена всьому, що пов’язане з красивим, стильним та комфортним житлом. Кожного року до Франкфурту прибуває величезна кількість постачальників, які представляють свої товари, новинки та останні технології.

Компанія Епіцентр відвідує виставку вже не перший рік. І для нас це вкрай важливо. Адже для того, щоб залишатися лідерами ринку, потрібно знати наперед ті тенденції, які будуть панувати, зокрема, й у сегменті товарів для дому.

Знання актуальних трендів дозволяє нам розвивати свій асортимент у відповідності до потреб споживачів – не тільки сьогоднішніх, але й майбутніх.

На Ambiente Frankfurt ми можемо не тільки знайомитись з останніми тенденціями та новинками, але й відразу домовлятися про постачання цих товарів в наші торгові центри. Втім, з постачальниками ми працюємо і поза форматом виставки, або ті рішення, які вони представляють на виставці, досить часто вже присутні в наших торгових центрах.

Про головні тренди в товарах для дому дизайнери розповідали й на цьогорічному Ambiente. Експерти ринку сходяться в думці стосовно тенденцій, які будуть актуальними в 2019 році. Вони виділяють три основних напрямки, в яких будуть розвиватися виробники товарів для дому:

1. «Резиденція зі смаком». Вишуканий стиль, багаті кольори, глибокі і насичені, вічна елегантність і чуттєві матеріали: шкіра, дерево, порцеляна.

2. «Тихе оточення». Стиль мінімалізму, пастельні кольори, акцент на природність і простоту форм, товари з натуральних матеріалів. Наприклад – декоративні вази з каміння, товари з поєднанням дерева, скла, бетону.

3. «Радісна атмосфера». Спрямований стиль на створення домашнього затишку в яскравих кольорах, fun в речах і деталях, мотиви флори та фауни в оформленні, геометрія.

Варто зазначити, що більшість світових виробників враховують сьогоднішні тренди, думки експертів та розробляють свої колекції, відповідаючи їм.

Саме тому вже зараз ми бачимо багато яскравих кольорів в асортименті товарів для дому. Наведу декілька прикладів – як ці рішення виглядали на виставці та як уже реалізовані в мережі ТЦ Епіцентр.

Одна з тенденцій, яка продовжує домінувати на Ambiente – кольорове скло. В цьому році дизайнери пішли далі й представили не лише кольорове скло, а й кольорові столові прибори – виделки, ножі, посуд та аксесуари. Це рішення може бути актуальним як для напрямку «радісна атмосфера» так і «резиденції зі смаком». До речі, таке скло вже представлене в Епіцентрі.

При реалізації дизайнерських рішень все частіше використовуються деталі інтер’єру, які підкреслюють акценти в помешканні. Вони можуть чудово завершувати певне рішення дизайну, наприклад – на стіні.

В текстилі сьогодні актуальні як яскраві, так і пастельні кольори,  орнаменти флори та фауни.

Існують й інші тенденції, які будуть все більше проявлятися в сегменті товарів для дому. Наприклад – близькість до природніх, натуральних матеріалів, зокрема, кераміки. Велика увага приділяється порцеляні. Люди хочуть їсти не тільки смачно, але й вишукано та стильно.

В подарунковому асортименті – справжній рай. Але є категорія, яка завжди «на часі» – годинники.  Ця група товару залишається однією з найбільш популярних в сегменті товарів для дому.

Червоною лінією на цьогорічній виставці – еко-тема, збереження природи. Світове суспільство приділяє цьому велику увагу. Виробники продукції інвестують значні кошти в еко-матеріали.

Бренди представляють продукцію еко або зі 100% recycling, але всі стараються зробити кроки для зменшення випуску нових партій пластику, який просто заполонив нашу природу. Пластик поєднують з деревом або шкірою, щоб додати натуральності.

Ще один прояв еко-теми – імітація натурального хутра. В той же час стиль природнього затишку, своєрідного датського хюґе, залишається актуальним. Наші покупці слідкують за світовими трендами, тому оригінальні дизайни виробів зі штучного хутра користуються великим попитом.

Один з найбільш цікавих напрямків – поєднання пластику з натуральними речовинами. Все більше виробників зменшують використання пластику у виробництві, додаючи дерево, шкіру, чи інші натуральні матеріали.

В Епіцентрі вже присутні еко-товари. Але щоразу їх асортимент зростатиме.  В наших планах окремо виділяти еко-позначками  такі товари в торговому залі, щоб покупець міг орієнтуватися і легко знаходити продукцію, яка не шкодить довкіллю.

Словом, ми продовжуємо працювати над асортиментом, щоб запропонувати покупцеві те, що він забажає. Нам не можна стояти на місці, потрібно постійно рухатися вперед, надавати споживачу більший вибір, кращі ціни та останні новинки. Адже тільки задовольняючи потреби свого клієнта, можна залишатися конкурентоздатними в сучасному світі, який змінюється щодня.

Автор: Ірина Шинкаренко, заступник голови “Епіцентр К” з реклами та маркетингу

Читайте також – 

В епіцентрі рітейлу: топ-15 маловідомих фактів про компанію Епіцентр К


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку