Епіцентр починає розвиток мережі Центрів техніки під брендом «ЦЕ ТЕ» (+фото)

Епіцентр починає розвиток мережі Центрів техніки під брендом «ЦЕ ТЕ» (+фото)

12.03.2019 02:34
  670
Виктор Нагорский

Сучасний дизайн та інноваційні рішення, максимально широкий асортимент та преміум-бренди, віртуальна полиця та програма лояльності – лідер DIY-ринку України відкриває нові центри техніки «ЦЕ ТЕ».

Цей матеріал також доступний російською мовою

Мережа торговельних центрів Епіцентр починає розвиток нових центрів техніки «ЦЕ ТЕ» у форматі “магазин в магазині”. Як повідомляє прес-служба компанії, новий формат запропонує покупцям максимально широкий асортимент, можливість зробити замовлення за допомогою віртуальної полиці та унікальну програму лояльності.

У планах компанії відкрити 15 нових центрів техніки «ЦЕ ТЕ» у торговельних центрах мережі Епіцентр до кінця 2019 року.

Перші центри техніки «ЦЕ ТЕ» було відкрито у торговельному центрі Модуль у місті Буча, а також у торговельних центрах Епіцентр у Полтаві (Київське шосе, 41) та Києві (за адресами вул. Кільцева дорога, 1-Б та просп. Петра Григоренка, 40).

У нових центрах техніки акцент зроблено на поєднанні сучасного дизайну та зручності для покупця. «Раніше відділи побутової техніки та електроніки у торговельних центрах Епіцентр не мали власного обличчя. Зараз ми створюємо його, будуємо мережу-у-мережі, яка стане зручніше та привабливіше для клієнтів», – зазначає керівник відділу побутової техніки мережі Епіцентр Олександр Величко.

Зміни торкнулися всього, починаючи від обладнання та освітлення, закінчуючи принципом організації простору. Так, серцем центру техніки «ЦЕ ТЕ» буде єдина сервісна зона, де покупець може отримати всю необхідну інформацію, оплатити обраний товар, оформити кредит чи розстрочку, замовити додаткові послуги та сервіси.

У торговельному залі «ЦЕ ТЕ» облаштовані окремі experience- та бренд-зони, а прихильники сучасних технологій можуть робити покупки за допомогою віртуальних вітрин.

Останні були реалізовані у партнерстві з інтернет-магазином 27.ua. Вони дають змогу знайти необхідний товар, порівняти різні моделі, переглянути відгуки та замовити товар, якого немає в магазині.

«Асортимент «ЦЕ ТЕ» розширено у динамічно зростаючих категоріях, серед яких смартфони, цифрова техніка та гаджети, електротранспорт, а також традиційно широкий вибір побутової техніки. Крім того, представлені ексклюзивні моделі провідних брендів та новинки преміум-сегменту техніки та електроніки», – додає Олександр Величко.

Так, наприклад, на 1200 кв. м «ЦЕ ТЕ» у ТЦ Модуль (Буча) представлено близько 6000 SKU всіх відомих в Україні виробників побутової техніки та електроніки, а також кліматичного обладнання. Крім того, покупці мають можливість купувати товар власних торгівельних марокам мережі. Це понад 250 артикулів: дрібнопобутова, вбудована побутова техніка, споживча електроніка та кліматичне обладнання таких брендів, як UP!, Expert Home, Expert Power, Water House, HausMark, Wild Wind.

Для покупців є можливість розрахуватися балами, накопиченими завдяки програмі лояльності «Вигода», яка діє у всій торговельній мережі Епіцентр. Крім того, покупцям нараховуються збільшені акційні бали, які, в свою чергу, можна витратити на покупки в усіх торговельних центрах Епіцентр.

У подальших планах компанії до кінця березня відкрити ще два центри техніки «ЦЕ ТЕ». В цілому в 2019 році вони з`являться у 15 торговельних центрах мережі Епіцентр по всій Україні. У майбутньому компанія розглядає можливість масштабної експансії і поза межами торговельних центрів Епіцентр.

Читайте також – 

Від витяжки до смартфона: як Епіцентр розвиває продажі техніки та електроніки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку