WOG інтегрував Apple Pay до свого мобільного додатку

WOG інтегрував Apple Pay до свого мобільного додатку

05.03.2019 03:12
  346
rau

Тепер за допомогою сервісу можна розраховуватися в WOG в тому числі і за онлайн-покупки.

Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Мережа АЗК WOG першою серед українських рітейлерів інтегрувала метод оплати Apple Pay в свій мобільний додаток Pride. Власники iPhone можуть використовувати Apple Pay для оплати палива, кави і покупок в онлайн-магазині. Раніше для безконтактних платежів в додатку використовувався тільки цифровий гаманець Masterpass. Тепер у клієнтів WOG є вибір, який платіжний інструмент використовувати.

При оплаті Apple Pay номер карти не зберігається на смартфоні або сервері Apple і не передається продавцеві товару. Замість цього присвоюється індивідуальний номер пристрою і генерується одноразовий унікальний код транзакції.

Якщо клієнт вже користується Apple Pay, при покупці в додатку Pride потрібно просто натиснути на кнопку з Apple Pay при обиранні способу оплати, і підтвердити операцію за допомогою Touch ID або Face ID. Якщо платіжна карта в Apple Pay ще не додана, то її можна токенізувати як в додатку Wallet, так і прямо в додатку Pride в процесі здійснення покупки.

Apple Pay може використовуватися при покупках з WOG PAY і в онлайн-магазині. В онлайн-магазині можна купити заздалегідь літри палива і гарячі напої. Тепер у всіх цих сервісах в способі оплати крім цифрового гаманця Masterpass є й Apple Pay.

«Клієнти просили нас додати альтернативний платіжний інструмент – і ми це зробили. Наступним кроком ми інтегруємо Google Pay, щоб задовольнити потреби і користувачів ОС Android», – коментує новацію заступник IТ-директора директора WOG Андрій Бобров.

«Ми спостерігаємо зростання частки покупок через додаток на наших АЗК. Кількість розрахунків за паливо з картою Pride в додатку досягає 20% від всіх паливних покупок в рамках програми лояльності. Частка клієнтів, ща заправляють з WOG PAY, становить уже майже 5%. Через два тижні після виходу нової програми кількість чеків з покупками на паливний гаманець збільшилася майже в три рази, а кількість чеків з покупками на кавовий гаманець – в п’ять. З ростом частки власників смартфонів ця тенденція продовжиться. У ринку мобільних платежів великий потенціал для розвитку. Digital-стратегія у WOG в пріоритеті, тому ми повністю оновили наш мобільний додаток і продовжуємо розширювати його функції», – каже Head of Digital WOG Євген Чорний.

У WOG розраховують, що інтеграція Apple Pay слугуватиме додатковою мотіваціей для перехода на новий додаток Pride, реліз якого відбувся на початку лютого. А також сподіваються, що клієнтів, які пробують нові технології, буде все більше.

Довідка. ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» управляє мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, яка налічує близько 500 об’єктів у всіх областях України. Це найбільша українська монобрендова мережа АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережи WOG Cafе і WOG Market.

Читайте також –

Від нафти до продуктів: як мережа АЗК WOG розвиває WOG Market


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку