Дослідження: хто бере участь в промо-акціях і чому
Як поводяться типові учасники промо-акцій в Україні, на що звертають увагу і коли найбільш активні.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Компанія Lead9 провела дослідження учасників промо-акцій в Україні. Аналізували майже 3 млн учасників з 20 наймасовіших промо-акцій, проведених агентством в період 2014-18 років. Основою вибірки стали промо-кампанії для сегмента FMCG (товари повсякденного попиту), умовою участі в яких була покупка продукту і реєстрація покупця через веб-сайт чи SMS.
Згідно з результатами дослідження, найбільше цікавляться і беруть участь в промо-акціях товарів повсякденного попиту жінки (59%). З них 81% мають вищу освіту і 74% – перебувають у шлюбі. Найбільш активна вікова категорія – 25-34 роки (46% від усіх учасників). Основні сфери інтересу: електроніка, комунікації, розваги та товари для дому.
«Аналіз активності учасників показав, що рівень реєстрації учасників стабільно зростає до кінця промо-події. Відповідно, людям потрібен час, щоб помітити акцію і звикнути до її умов», – розповідає засновник і директор агентства LEAD9 Назар Гриник.
Найбільш активний час реєстрації: з 12.00 до 18.00. При цьому активність протягом дня зростає. Протягом тижня активність розподіляється рівномірно з невеликим збільшенням в неділю.
За останніх чотири роки співвідношення користувачів, які використовують для реєстрації в промо-акціях web-сторінки, збільшилася з 53% до 66% (у 2018 році реєстрацію через SMS вибирали тільки 34% користувачів).
Динамічно зростала частка смартфонів, які використовуються для реєстрації на промо-сторінках. Частка смартфонів збільшилася з 10% в 2014 році до 45% в 2018. Тут велику роль відіграє віковий показник аудиторії. У молоді (до 25 років) частка реєстрації через web-ресурси склала більше 80%, тоді як SMS залишаються популярним способом реєстрації у людей старшого віку.
В цілому, для участі в промо-акціях 72% аудиторії реєструються за допомогою мобільних пристроїв.
На основі отриманих даних фахівці агентства Lead9 радять:
- рекламні активності та призовий фонд акції рівномірно розподіляти по всіх днях тижня і всього періоду проведення кампанії;
- планувати довгострокові промо-кампанії з посиленою увагою на початкових термінах проведення (розміщення POSM в магазинах, медіа та рекламна підтримка, SMM);
- розробляти адаптивний дизайн сторінок для мобільних пристроїв, зокрема смартфонів;
- робити інтерфейс для web-реєстрації простим і зрозумілим для людей будь-якого віку і екранів;
- розробляти контент і умови акцій з урахуванням сучасних тенденцій та інтересів жіночої аудиторії, адже прекрасна половина становить основу цільової аудиторії промо-активностей.
Довідка. Lead9 – агентство мобільного маркетингу, засноване в 2007 році. Реалізує промо-кампанії з використанням мобільного телефону: промо в месенджерах, SMS-маркетинг, доповнена реальність, рішення по розробці додатків і мобільних версій сайтів і т.i.
Читайте також –
Хто відвідує ТЦ та які покупці витрачають більше – дослідження ICSC