(ОНОВЛЕНО) Маркетинг-директор WOG Ольга Капустіна пішла з компанії

(ОНОВЛЕНО) Маркетинг-директор WOG Ольга Капустіна пішла з компанії

18.02.2019 01:02
  437
Ukrainian Retail Association

Ольга Капустіна залишила пост директора з маркетингу мережі АЗК WOG. Вона пропрацювала в компанії близько 4,5 років.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Про звільнення з WOG Капустіна повідомила на свій сторінці в соціальній мережі Facebook. Відзначимо, Ольга очолила маркетинг паливного рітейлера в березні 2017 року, після звільнення з компанії Віталія Ткаченка. До цього топ-менеджер була керівником програми лояльності ПРАЙД.

В цілому, у Ольги більш ніж 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях. Зокрема, програми «Дякую» в мережі АЗС КЛО і «Власний Рахунок» в Fozzy Group. Причини звільнення з WOG і подальші кар’єрні плани топ-менеджер не уточнила.

У той же час, прес-служба WOG повідомила, що питаннями маркетингу найближчим часом буде займатися Олександра Даниленко. Вона буде тимчасово поєднувати дану позицію з основною посадою – директора з роздрібних продажів.

Нагадаємо, в жовтні минулого року мережу автозаправних комплексів також залишив Сергій Корецькийякий з 2013 року обіймав посаду СЕО. Тоді ж виконуючим обов’язки генерального директора був призначений Михайло Романів, який до цього працював комерційним директором WOG.

Читайте також –

Комерційним директором мережі Фокстрот призначений Юрій Поліщук


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку