(ОНОВЛЕНО) EVA спростувала інформацію про придбання мережі Чистый дом
В EVA заявили, що компанія ніколи не розглядала можливості придбання магазинів херсонського drogerie-рітейлера Чистый дом.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Відповідну заяву оприлюднила прес-служба компанії у відповідь на інформацію порталу All Retail, яку видання отримало від представників херсонської мережі магазинів. Нагадаємо, як розповіли порталу джерела, торговельна мережа Чистый дом припинить своє існування до кінця першого кварталу поточного року. Будуть закриті близько 40 об’єктів рітейлера, розташованих в Херсоні, Миколаєві, Одесі, Каховці, Новій Каховці та Чаплинці. All Retail повідомляв, що на окремих локаціях магазинів Чистый дом будуть відкриті торгові точки EVA.
“Національна мережа Лінія магазинів EVA ніколи не розглядала можливості придбання вищезазначеної компанії, а також ніколи не отримувала пропозицій з інформацією щодо її купівлі”, – йдеться в заяві прес-служби EVA.
Лінія магазинів EVA за 16 років зросла до 775 торговельних точок по всій території України, а у 2018 році було відкрито рекордну кількість магазинів – 178. При цьому в компанії запевняють, що не мають наміру зменшувати оберти: мережа планує щорічно відкривати 150-200 нових магазинів.
“EVA активно працює над розширенням мережі шляхом збільшення кількості офлайн-магазинів, а також виходом на e-commerсе-майданчики, що у майбутньому дозволить охопити всю Україну.
Проте наразі зусилля компанія зосереджені не на поглинанні мереж, а на органічному розвитку мережі – пошуку найбільш вигідних локацій для оренди приміщень”, – підкреслили в компанії.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками.
За 16 років компанія зросла до 775 магазинів по всій території України (станом на 11.02.2019), представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 9000 осіб. А користувачами програми лояльності EVA Мозаїка є понад 5 мільйонів осіб.
Читайте також –
Краса вимагає коштів: топ-5 drogerie-мереж України за I півріччя 2018-го