Зробити спорт модним: Intersport відкрив магазин в новому форматі в столичному ЦУМ (фоторепортаж)

Зробити спорт модним: Intersport відкрив магазин в новому форматі в столичному ЦУМ (фоторепортаж)

11.02.2019 08:15
  630
Іван Зайцев

Оригінальний дизайн, розширений асортимент, преміальні лінійки товарів і ставка на клієнтський досвід: як виглядає та що пропонує новий мультибрендовий магазин Intersport в київському ЦУМ.

Цей матеріал також доступний російською мовою

У суботу, 9 лютого, в столичному ЦУМ відкрився Intersport в новому незвичайному форматі. Як правило, точки бренду працюють в торгових центрах мережі Епіцентр, яка і розвиває швейцарську марку в Україні. Але поступово бренд виходить за межі гіпермаркетів, і відкриває власні автономні магазини. Зокрема, вже працюють точки Intersport в столичному Lavina Mall, в Бучі та ще ряді локацій. Але поява нового об’єкта на Хрещатику – подія непересічна. Тим більше, що магазин зайняв більш ніж 1400 кв. м площі. А якщо врахувати, що спеціально під цей об’єкт Епіцентр замовив розробку унікального дизайну, і також впровадив ряд новацій, які ніде більше не зустрінеш – то стане зрозуміло, чому RAU не могла пропустити таку подію і підготувала детальний огляд флагманського Intersport в столичному ЦУМ.

Новий об’єкт мережі товарів для спорту та активного відпочинку розташований на 4-му поверсі київського Центрального універмагу – в зоні товарів sportswear&outdoor і помітно виділяється серед своїх сусідів. Якщо підніматися по ескалаторах атріуму, то важко не помітити оригінальну вітрину з логотипом бренду, оформлену в стилі фонтану з водою, що біжить.

интерспорт цум intersport

А якщо скористатися ліфтом, то відразу при виході відвідувача зустріне вивіска, яка підказує, що за магазин чекає покупця.

На честь відкриття чергової торгової точки, яка стала вже 25-ою в мережі Intersport, в ЦУМ обладнали професійну фотозону, де за допомогою досвідчених співробітників можна було зробити оригінальну фотографію. І відразу ж помилуватися результатом і, при бажанні, викласти результат в соцмережі.

Але якщо фотозона – разова акція, то всі інші унікальні відмінності об’єкта від магазинів мережі залишаться назавжди. Як зазначає директор мережі Intersport Україна Юлія Максименко, в новій торговій точці ставка зроблена на обслуговування покупців і надання особливого клієнтського досвіду. Наприклад, при виборі спортивного взуття або іншого одягу та аксесуарів клієнтові не потрібно буде думати, яка модель або тип взуття йому краще підійде: продавець-консультант підкаже і допоможе відвідувачу. Вибір великий: можна підібрати варіант за смаком.

Разом з тим, в компанії визнають, що магазин в ЦУМ – більше іміджевий, ніж комерційний проект. «Наша мережа активно розвивається, і в найближчі два роки ми маємо намір довести кількість торгових точок до півсотні, – пояснює Юлія Максименко. – Так що хочемо донести до споживачів інформацію про нашу мережу та бренди, які ми представляємо».

Всього в магазині представлені товари більш ніж 50-ти світових брендів. Деякі з них можна знайти тільки в Intersport в Центральному універмазі столиці. А лінійки інших торгових марок розширені та доповнені, в тому числі за рахунок більш високих цінових категорій. При цьому Юлія Максименко уточнює, що цінова політика нового об’єкта не буде відрізнятися від інших торгових точок бренду: будуть представлені товари всіх цінових категорій.

Щоб краще познайомити споживачів з брендом, магазин в ЦУМ підходить якнайкраще. У тому числі завдяки незвичайному оформленню. Оригінальний дизайн простежується в усьому: починаючи від яскравих інформаційних стендів інформацією, що постійно оновлюється, та закінчуючи не традиційними манекенами, а неповторними авторськими скульптурами. Деякі з них оформлені з використанням підсвічування, що додає шарму і гарантовано привертає увагу.

Ще одна «фішка» нового Intersport спеціальна бігова доріжка, яка за допомогою інтерактивного екрану створює ілюзію бігу по тій чи іншій поверхні в будь-якій місцевості. Поруч завжди знаходиться консультант, готовий підказати покупцеві, апри необхідності – допомогти у виборі оптимального варіанту.

Крім того, в якій точці бренду в ЦУМ буде працювати студія кастомізації взуття. В даному випадку під «кастомізацією» мається на увазі можливість зі звичайної серійної моделі створити унікальну авторську. За бажанням замовника її можна розфарбувати, додати різні декоративні елементи і так далі. На святі відкриття робота дизайнерів відразу транслювалася на великий монітор, також розташований в залі.

Це не єдиний сюрприз, який Intersport підготував на відкриття свого флагманського магазина. Крім численних зірок спорту і світських тусовок, гостей чекали розіграші призів та головного призу iPhoneX.

А також вітамінні коктейлі та інша розважальна програма. Доречи, будь-який відвідувач магазину Intersport в центрі Києва завжди може розраховувати на безкоштовну каву і саму доброзичливу увагу персоналу.

Наприклад, в зоні для йоги спеціально встановили столик для неспішних розмов, де можна обговорити переваги та недоліки тих чи інших моделей одягу.

А прямо по центру магазину облаштована оригінальна зона товарів для туризму й активного відпочинку. Зустріти дерева посеред ЦУМ – як мінімум, несподівано. А спеціально оформлені світильники створюють враження, що приміщення висвітлюють промені сонця, що пробиваються крізь листя. Стильно та незвично.

В цілому, магазин Intersport на розі Хрещатика та Хмельницького явно стане своєрідною пам’яткою для любителів активного відпочинку. Якщо й не за покупками, то на екскурсію сюди сходити точно можна й потрібно.

Читайте також –

Кріс Клайн, Intersport: Співпраця з Епіцентр – одне з кращих стратегічних рішень


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку