Остання миля: топ-6 трендів 2019 року в сфері доставки та упаковки товарів

Остання миля: топ-6 трендів 2019 року в сфері доставки та упаковки товарів

08.02.2019 08:00
  904
Ukrainian Retail Association

Екологічність в доставці, точний трекінг, детальний збір інформації про клієнта, автомацізація опції “улюблене замовлення” та інші тренди в сфері доставки та упаковки товарів.

Цей текст доступний російською мовою

Що буде актуальним в цьому році в доставці онлайн-покупок, що чекають споживачі від служб доставки і які новації допоможуть випередити конкурентів – добірка Evo.business.

1. Трек-відстеження у служб доставки «останньої милі»

Головний тренд в світі доставки експерти називають «focus on visibility», фокусування на видимості місцеположення відправлення.

Найбільші оператори давно впровадили можливість вивчати трекінг посилок на сайтах і в додатках – а ось last-mile deliveries, тобто місцеві кур’єрські та логістичні служби, почнуть активно впроваджувати сервіс інтернет-відстеження з 2019 року.

2. GPS-відстеження руху товару

Крім трекінгу на сайтах і в додатках, в цьому році очікується і масове впровадження більш точного відстежування місцеположення посилки – за допомогою GPS-маячка.

Лояльність відправників і одержувачів буде значно вищою, якщо щохвилини видно весь маршрут переміщення відправлення з точністю до метра.

У разі кур’єрської доставки це, крім іншого, дозволяє клієнту точніше оцінювати час до прибуття кур’єра – і навіть «перехоплювати» його по дорозі.

3. Екологічність транспорту та упаковки

У боротьбі за клієнтів-адептів екологічного мислення з 2019 роки служби доставки масово почнуть використовувати (і підкреслювати в своїй маркетинговій комунікації) електромобілі та інші екологічні види транспорту.

Також служби доставки і інтернет-магазинів почнуть масово відмовлятися від поліетилену, целофану, повітряно-бульбашкової плівки та іншого пакувального пластика.

Ще один тренд – на зменшення кількості одноразової неутилітарної упаковки (навіть паперової, картонної) на користь предметів, які одержувач зможе застосувати багаторазово.

Це можуть бути картонні подарункові коробки красивого дизайну, сумки з тканини і чохли, фанерні та бляшані скриньки. Найдешевший варіант: пакувальний папір з кросвордами, корисними схемами та іншою подібною інформацією. Це теж все більш популярна «навантаження», що робить упаковку не зовсім одноразовою.

4. Збір інформації про постійних клієнтів

Транспортні служби мають унікальну можливість зафіксувати одночасно домашню і робочу адресу постійного одержувача (якщо доставка робилася на обидва); знають відділення, якими найчастіше користується клієнт – і ще масу інформації про нього.

З 2019 роки служби доставки почнуть запитувати згоду клієнта на фіксацію інформації про нього для використання в наступних замовленнях.

ТЯкщо форма замовлення логістичного сервісу інтегрована в сайт інтернет-магазину, ця форма відразу зможе запропонувати клієнту всі його адреси, його «улюблений» час отримання товару; в такій формі можуть бути враховані його попередні побажання по тій же екологічності упаковки.

5. Опція «улюблене замовлення» для замовлення в один клік

Для інтернет-магазинів, у яких термінова доставка є основною функцією – перш за все, це виробники піци і суші – опція для клієнта «зафіксувати міє улюблене замовлення» дозволяє потім швидко зробити замовлення в один клік.

Наприклад, на Заході досить відправити один смайлик в месенджері в фейсбук-групу Domino’s Pizza – і піца, яку ви раніше зафіксували як «улюблене замовлення», оперативно буде відправлена ​​на вказану адресу.

З 2019 року таке прискорення замовлення доставки їжі (а може, і не тільки їжі) почне застосовуватися на більшості сайтів.

6. Автоматизація збору товару і пакування

Роботи, що переміщаються по складу, що збирають зазначені товари і пакують їх разом, вже кілька років успішно підкорюють аптечну індустрію.

Однак і більший товар можна збирати таким чином, економлячи на зарплаті співробітників і знижуючи тимчасові витрати. У 2019 очікується масовий інтерес рітейлерів до робото-конвеєрного збору товару на складі для подальшої відправки.

Для прикладу – склад британського інтернет-магазину продуктів харчування Ocado, на якому понад сто замовлень одночасно збирають робото-контейнери, керовані двома співробітниками

Читайте також –

Універмаг майбутнього: 7 інновацій в рітейлі на прикладі магазину Nordstrom в Нью-Йорку (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку