Головна сторінка інтернет-магазину: 7 елементів хорошого дизайну

Головна сторінка інтернет-магазину: 7 елементів хорошого дизайну

06.02.2019 04:15
  883
Ukrainian Retail Association

Немає єдиного способу створити головну сторінку. Проте, ось кілька порад, які слід мати на увазі при її створенні.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Рекомендаціями поділився Еван Фергюсон в блозі маркетплейсу Shopify, переклад порталу EVO.business.

В середньому відвідувачі, за даними досліджень, витрачають на головну сторінку сайту 10-20 секунд. З точки зору дизайну це означає, що потрібно за цей час дати побачити всі навігаційні потоки по сайту – щоб відвідувачі могли швидко вибрати оптимальний шлях для себе.

До цієї терміновості додається психологічний феномен, що називається «униканням довгих рішень» – схильність людей уникати рішень, прийняття яких займає надто багато часу.

На головній сторінці «уникнення рішень» означає закриття сторінки або натискання кнопки «назад». Щоб запобігти цьому, головним завданням повинно бути: переконати потенційних клієнтів залишитися на місці. Для цього необхідно включити до складу цієї найціннішої «нерухомості» сайту наступне.

Частина перша. Контент «вище згину»

Коли веб-дизайнери кажуть про область сторінки «вище згину», вони мають на увазі те, що відвідувачі бачать відразу (особливо в Мобайлі) – до першої прокрутки вниз.

У цій області своєї головної сторінки потрібно зосередитися на інформації, яка відвідувачеві потрібна в першу чергу, і на тому, як можна допомогти прийняти рішення.

Приклад: Головна сторінка MorningRecoveryDrink.com – ця компанія виробляє і продає засіб від похмілля як флагманський товар. На їх homepage «вище згину» – яскраві, сфокусовані на продукті зображення і розташована вище картинки кнопка призову до дії. Крім цього, можна і прокрутити вниз для отримання додаткової інформації – список інгредієнтів, відео про товар, відгуки.

1. Прозора навігаційна схема

Навігація на головній повинна бути максимально простою – тільки з пріоритетних шляхів, найбільш важливих для більшості відвідувачів. Інакше сторінка з дуже великою кількістю варіантів навігації стане перевантаженою – а це підвищить ймовірність того, що відвідувачі швидко втомляться або виберуть неправильний шлях.

Поганий приклад – з такою кількістю шляхів робити головну НЕ треба:

Енді Крестодіна, стратегічний директор Orbit Media Studios, рекомендує залишати не більше семи навігаційних посилань (пунктів меню) на головній сторінці магазину. Якщо у магазина багато товарів і нетоварних сторінок, в навігації на головній сторінці треба фокусуватися тільки на п’яти-дев’яти основних шляхах верхнього рівня. А для створення з цих посилань субнавігації використовувати меню, що розкриваються.

Крім того, хорошою практикою є розстановка пріоритетів навігаційних якорів-гіперпосилань зліва направо – з найбільш важливими сторінками зліва.

Хороший приклад кількості шляхів навігації:

2. Eye-catching: чіпляючі візуальні ефекти

Ось кілька способів включити візуальні ефекти у верхню частину головної сторінки:

а) Зображення з накладенням тексту

Це підходить для продавців, які хочуть зосередитися на провідній пропозиції – наприклад, на розпродажі з обмеженим терміном, на флагманському товарі, на колекції даного сезону.

b) Слайд-шоу, карусель банерів

Впорядковувати банери в залежності від пріоритету – першим показується слайд з найвищим пріоритетом. Найкраще обмежитися трьома слайдами – користувачі не будуть довго дивитися слайд-шоу, перш ніж перейти до наступного кроку.

c) Відео-ролик

Для деяких продуктів, особливо інноваційних або складних, перспективно показати, як використовувати товар.

3. Прямий заклик до каталогу чи до покупки

На головній сторінці заклик до дії: немов стрілка виїзду з путівця на шосе – її неможливо не помітити; її текст дуже короткий, такий, що схоплюється «на льоту»; вона дійсно вказує водіям шлях, по якому їм зручно буде виїжджати.

Якщо «над згином» є один заклик до дії – ніщо не заважає в міру прокручування вниз поставити ще кілька CTA (сall to action – заклик до дії), наприклад, для покупки інших товарів.

4. Добре помітний кошик покупок і панель внутрішнього пошуку по сайту

Яскравий «натяк» на кошик на головній сторінці – зазвичай у правому верхньому кутку – психологічно стимулює скоріше в цю корзину щось опустити. Дослідження виявили, що користувачі, які виконують на сайті магазина пошук, набагато більш схильні до конверсії.

Якщо магазин продає багато товарів, панель пошуку – це зручна альтернатива складній навігації, яка може напружувати покупців.

Частина друга. Контент «внизу згину»

5. Статті, відео…

…та інший просвітницький контент.

6. Соціальні докази

Сюда можуть входити відгуки клієнтів і партнерів, посилання на згадки в пресі, рецензії, огляди і путівники про товари, публікації в соціальних мережах, галереї в Instagram, схвалення впливових осіб і експертів.

7. Посилання на сторінки з низьким пріоритетом

Нарешті, посилання на такі сторінки, як «Умови надання послуг», «Політика конфіденційності», «Політика повернення» та їм подібні найкраще працюють в нижньому колонтитулі.

Посилання на сторінку «Про нас», «Контакти», «Часті Питання» ( «FAQ»), «Доставка і оплата» також можуть бути додані в нижній колонтитул, футер. Але найчастіше вони є пріоритетними настільки, що їх, крім футера необхідно продублювати і в верхньому колонтитулі, хеадер – серед семи пунктів верхнього навігаційного меню. Або просто всередині барвистого дизайну верхньої частини головної сторінки.

Джерело: Shopify.com/blog

Переклад: EVO.business

Читайте також –

Онлайн-маркетплейси: топ-6 трендів 2019 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку